Gå til innhold

Flere unge prøvere her?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er 21 og er fra grenland:) Sambo og jeg skal ha vår første pp nå i mai, og gleder oss veldig:)

Det hadde vært hyggelig og bli kjent med flere unge prøvere:)

Alder og område?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er 24 år fra sørlandet. Heldig dere som skal ha i mai :) Vi prøver ennå vi. Ikke blitt gravid ennå. Kjedelig.

Vet dere om det blir gutt eller jente?

Skrevet

Hei, vi er 22 og 24 er inne i prøvingen nå, kjenner det er en spennende tid<3 kommer fra moldeområdet og er student.

Skrevet

Oj, forklarte meg kanskje litt dårlig her;) Vi skal ha vår første prøveperiode nå i mai, venter bare på å bli ferdig med tanta;) Men gleder meg veldig til en spennende tid, med prøving og skal kose oss med det;) men håper jo at vi slipper og prøve så lenge:)

Skrevet

heia:)

jeg er også 21 år, har en jente på 2 år å 7 mnd. Har nettopp begynnt å prøve,så jeg har IKM til søndag. håper spriren sitter.jeg er fra sørlandet:)

Skrevet

24 her fra østlandet :)

Vi er i vår første pp nå ! :) Dette blir nr 2 og jeg har lengtet lenge etter dette! Hardde EL igår, i følge babyverden.no ... Lå rett ut på sofaen igår ,med mye kvalme, og litt øm i magen, på venstre side, så hmmm...

Noen som vet om den stemmer bra forresten, EL kalkulatoren på babyverden?

Er innmari spent på hvor fort jeg tar meg altså :) :) hihi

Skrevet

Hei,

Jeg er 22 år og holder til i Oslo :)

Går nå å venter på mens igjen etter SA i begynnelsen av april, så er vi også igang igjen med prøvingen.

Skrevet

Unge prøvere her også :) Jeg er 19 og sambo blir 21 i år, holder til i Stavanger :) Har vært prøvere siden januar, håper spiren sitter snart :)

Skrevet

Hei! Jeg er 22 og vi prøver på nr 3 nå, har en på 4 og en på 2 fra før. Spennende!

Skrevet

Er 23 år fra grenlandsområde jeg også.. Har prøvd siden juli ifjor (var da 22år) , men har bare hatt en eggløsning siden da. Var hos gyn i slutten av februar og han kunne konstantere at jeg hadde store problemer med å produsere egg av meg selv. Så jeg fikk dobbel pergokur av han og skulle prøve pergo i noen mnd. Hvis ikke dette går så blir jeg henvist videre til fertilitetsklinikken. Så jeg har store forhåpninger om å bli gravid i år:) Det er vårt første barn vi prøver på og jeg kjenner jeg blir litt lei av å vente. Jeg har bare hatt ett(!) eneste forsøk på 10mnd. Vanligvis så har man jo 10forsøk på 10mnd.

Skrevet

Hei hei, Jeg er 24 fra Østfold :=)

Sluttet med pillen onsdag etter påske ferien :), hatt sterke blødninger fra fredag til søndag. Nå har jeg noe rar blødning som jeg ikke klarer å finne på hva det er. I denne perioden har vi kosa oss MASSE (hele påsken, og før "mensen" etter p-pillen) Er kvalm, slitten og prumper utrolig MYEEEEEEEE. Brystene er litt høvne og harde.....mhmmm, hva tror dere??? Skal jeg kjøpe noe test?

Skrevet

Så spennende! Håper at pergokuren er det som skal til og at spiren sitter snart! :D

Skrevet

Hei :)

Jeg er 24 ( blir 25 ) og gubben er 25. Er fra vestlandet, men bor i Nord Norge. Vi går også inn i første pp nå, på barn nr 3. Har en jente på 4,5 år og en gutt som nettopp fylte 3, og nå er vi veldig klar for en 3.mann :)

Skrevet

Hei :)

Jeg er 21 fra drammen ;)

Har en blogg om du vil følge meg ;)

Spireonske.blogg.no

Skrevet

jeg er 20 og samboer er 22 :) Fra Troms området.

Vært prøvere siden juni og er i 9 pp :)

Skrevet

jeg er 23 og samboeren 28 =) Vi bor på østlandet. Vi har prøvd siden april. Vi trenger hjelp, så ble insiminert 9 april, men det gikk ikke så bra. Så ble jeg insiminert igjen i går, så krysser alt vi kan for at det sitter denne gangen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...