mornr2 Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har funnet noen skikkelig interessante utstyrspakker hos BabyDreams.. Jeg er så heldig å bo i nærheten, så skal avtale et besøk for å sjekke ut disse pakkene nærmere.. litt rart dette her. Jeg er nå 22 fullgåtte uker og har ikke kjøpt inn en eneste ting.. syntes faktisk det er litt skummelt. hehe :-) Men liker å se etter ting på nettet da... :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Ja, du får jo veldig mye for pengene. Er veldig koselig å handle ting til babyen syns jeg. Men for å være ærlig så ser ustyret ut som det svigerinnen min har hatt liggene på loftet etter sine barn som nå er 13 og 15 år.
Lene~mor til tre Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Jeg kjøpte dette utstyret til min første og brukte det til andremann også Var fornøyd med utstyret å synes ikke det ser ut som gammelt utstyr, mye fint der Søsteren min er også gravid å har kjøpt en av pakkene der inne å tingene hun har er kjempefine, man kan jo velge å vrake litt selv også med å bytte ut enkelte ting i pakken. Jeg er nå gravid for tredje gang nå å må kjøpe alt nytt, har vurdert den pakken igjen jeg å men det er så mange av tingene jeg ikke trenger eller får bruk for nå pga plassmangel så jeg har bare tenkt å kjøpe sengepakken derfra nå, den hvite sengen med buemønster på endene er jo så fin =) Har ikke plass til stellebord/kommode, og må ha bilsete med base da vi må ha bilsete i midten i bilen og må ha vogna i kjelleren da vi ikke har plass inne så derfor må vi ha kombivogn å ikke duovogn. Hadde det ikke vært for det hadde jeg også kjøpt den pakken igjen
mornr2 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2011 Så flott! Syntes det så ut som fine ting. Kan man i tillegg bytte ut enkelte ting, er det jo enda bedre!! Nå gleder j meg enda mer! ;-) morsomt å høre fra noen som har kjennskap til tingene også!
Lene~mor til tre Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Ja man kan det =) søsteren min trengte ikke stellebodret i pakken å byttet til en bilstol isteden =)
Novemberbaby-nr2<3 Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 hvorfor er tingene så billig? tenker spesielt på vognene?
mornr2 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har jo ikke sett tingene enda, men jeg kan tenke meg at det er fordi det ikke er dyre og kjente merkevogner. Samt kan det ha noe med importen å gjøre, som nettbutikk slipper man jo en del fordyrende ledd frem til sluttbruker.. ;-) Jeg er veldig klar på hva jeg ser etter i en vogn, men jeg syntes faktisk det er vanskelig å gi over 8000 kr for en vogn, hvertfall når jeg vet at det kun er fordi det er merkevare... De pengene kommer godt med til andre ting... Mulig jeg tar feil, men det gjenstår jo å se.. :-D
Mrs. Bouquet Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Man kan jo se det meste av produktene i nettbutikken. Her er babypakke 1: http://www.123babydreams.com/BABYPAKKE-1.html Ser man på prisene koster det ikke all verden for hver enkelt ting heller.
mornr2 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2011 Ja, det et riktig! ;-) jeg mente at j ikke har sett tingene i virkeligheten enda. Det er jo litt vesentlig i forhold til bl.a. Kvaliteten.. ;-)
kula 291011 Skrevet 4. mai 2011 #10 Skrevet 4. mai 2011 er bedre å titte på det før man bestiller. har kjøpt der fra før, syns ikke vognene var noe så valgte å styre unna. sengetøyet er stivt.
Lene~mor til tre Skrevet 5. mai 2011 #11 Skrevet 5. mai 2011 Prisene er nok veldig lave pga import og ukjente merker ja, de har like billige vogner i enkelte baby butikker f.eks merket troller og svithun. Synes kvaliteten er helt grei, de tingene jeg kjøpte holdt jo til to barn å det er vel bra Det som er dårligst er vel stellebodret, vogna bytta jeg brems på 2 ganger iløpet av 4 år ellers var den helt grei... vet de som har kjøpt vogn til 8000,- å hatt mye trøbbel en som så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå