Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i påvente av flere tester som forhåpentligvis kommer i posten i dag,

svidde jeg av en el test.. som ble posetiv..

vet at en ikke skal bruke dem som gr tester, men .. ...

jeg er så teit,

men er en testoman så er en testoman ;-)

har forresten spart litt morgenurin, så jeg kan sjekke hvis testene kommer i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker jo lovende:-)

Skrevet

Ojj ojjj......spennende spennende :)

Her skal det krysses fingre for deg ;)

Jeg tror du er gravid, bare produserer lite hcg ennå.

Lykke til og hold oss oppdatert ;)

Klem

Skrevet

Spennende ;)

Jeg fikk positiv el-test da jeg var gravid (cb-digital), dobbeltsjekka med en g-test dagen etter ;)

Skrevet

Lykke til!

Blir spennende å se om grav.testen også blir pos.

Jeg får også pos. el-tester når spiren sitter:-)

Skrevet

Dette høres jo kjempebra ut!:)

er veldig spent nå, hadde vært kjempekoselig om det klaffet denne gangen og det kommer det sikkert til å gjøre:))

Jeg er kommet til uke 7 i dag og er spent på ul jeg skal på neste uke. om det i det hele tatt er noe der inne og i såfall, en eller to osv;) formen er veldig opp og ned, ganske så kvalm men holder ut noen mnd til :-D

hold meg oppdatert!!!

klem

Skrevet

Da er du nok gravid:) Løp og kjøp en cb + du. Den digitale er for brutal synes jeg før jeg har fått et klart pluss hehe. Lykke til.

Skrevet

hmmm nå er jeg litt forvirra her, har prøvd en liten stund nå. Litt her å der iogmed at mannen har reisejobb. Hva mener dere med positiv el test?

Jeg hadde en lang syklus sist, fikk liten svak på 21 mars. Testet EL i dag i og med at han er hjemme å frem kom det to streker.

Skjønner jeg ingenting nå?

Skrevet

Svak mens 21 mars skulle det stå :P

Skrevet

For at EL testen skal være positiv, skal teststreken være like sterk, eller sterkere enn kontroll streken ! De gangen jeg har fått positiv utslag har den vært sterkere, og det har ikke vært tvil!

Hos meg kommer det alltid to streker, men den ene er alltid svakere, altså negativ. Når det gjelder å teste EL.

Men jeg har også brukt den EL-testen som gravid-test og da ga den utslag som en positiv EL test ville vist, å da var jeg gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...