Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ideer?

Hun spiser potet og hun spiser bananmos på glass og litt brødbiter. Ellers ikke noe annet hun har vist at hun liker. Hun skal ikke ha kumelk. Brekker seg av Sinlak grøten.

Ideer til hva jeg kan gi annet enn poteten og bananglasset?

Så snart der er litt gullerot i poteten så blir den ikke godtatt lengre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fortsett å prøve gulerot - det sies at man må prøve maaange ganger før man eventuelt gir opp :)

Prøv eventuelt også andre grønnsaker - søtpotet er en stor hit her.

Skrevet

enig med puppen og lillemor, leste et sted at man må ha gitt en ting til barnet 10 ganger før man kan konstatere om det liker det eller ei.

Søtpotet er nammis ja både for store og små :)

Vet ikke om du har sjekket oppskriftene inne på bloggen min, føler at jeg poster og reklamerer som en gal for tiden :) Men der ligger det hvertfall noen enkle oppskrifter på hjemmelaget babymat.

Skrevet

Takk for tips. Skal sjekke bloggen din. Er det ikke litt mye å gi "middagsting" til de andre måltidene enn middag?

Skrevet

Hvordan kommer jeg til bloggen din forresten Costamummy?

Skrevet

Fin blogg du har og en fin liten gutt. Skal prøve søtpotet. Har bodd 7 år i spania selv, men er "kommet hjem" igjen.

Skrevet

hvordan var det å komme "hjem"? Vi tenker mye på hva vi skal, men vi har en business her nede som kjører best når vi er her, kan kjøre den fra andre land også, men da må vi ansette noen.

Skrevet

Var egentlig deilig å komme hjem da jeg gjorde det. Synes så mange av folkene var veldig overfladiske og jeg savnet mine gode gamle venner fra mange år tilbake. Synes også det var vanskelig å få gjort ting på off kontorer og slikt der. Mye var dårlig organisert der.

har vært hjemme i snart 4 år nå, men har huset enda i spania. Har skjedd en del drit de sisste årene med triste dødsfall i fam og slikt, blir mye å fortelle her, men akkurat nå lengter jeg tilbake til spania, men i det store og det hele så tror jeg at jeg og barnet mitt har det best her i gamlelandet nå som jeg ikke har noen familie her i barndomshjemmet lengre og jeg må velge mellom å bo her eller der.

Var kanskje ikke helt svar på spørsmålet ditt, men det ideelle ville helt klart vært å kunne bo litt her og litt der, eller nei, ikke så ideelt med barn nei. Synes det høres stress ut å skulle ha ungene på skolen 2 ggr for dagen og alt det der. og ungene styrer og skriker noe voldsomt der synes jeg

Skrevet

Forresten, Costamummy, en ting til: Jeg kunne gjerne jobbet for dere der nede i perioder. Så kunne vi byttet på å være i Norge/Spania:-) Ingenting i veien med spansken her. Jeg har lang praksis fra jobb i Spania :-)

Skrevet

huff høres ikke ut som om du har hatt det så lett, klem til deg!

Tror når man har bodd vekk fra hjemlandet lenge, så vil man automatisk alltid lengte litt hjem, særlig når man har barn, men kanskje når man kommer "hjem" så var det ikke som man hadde forestilt seg.

Enig med deg om at unger her nede er veldig bråkete og virker ikke som om de får noe tilsnakk ever, de får bare lov til å bråke, hyle, skrike så mye de vil. Hva mener du med skole 2 ganger pr dag?

Synd du ikke bodde nærmere oss da du bodde i spania så kunne du vært med i den norske mødreklubben vår :)

Og hvis du er en god selger og vi trenger noen, så skal jeg huske på deg :)

Skrevet

Husker jeg ikke feil så må mange hente ungene sine i skolens siesta, før de har rett på mat på skolen. Og så har de laange dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...