trinity83 Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Testet positiv i går, og etter å ha lest litt frem og til bake...og fått satt meg ned og kjenne etter. Så føler jeg både at puppene er ekstremt ømme...og jeg føler et slags "press" nederst i magen. Er dette tilfelle, eller er jeg bare på bærtur etter alt jeg har lest? Er etter min beregning 6 uker inn i svangerskapet, dvs. fosterets 4.uke. Har termin 1.januar. Skal til legen på fredag.
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Gratulerer! Dette er helt normale symptomer;)
trinity83 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2011 Godt å vite at det ikke bare er noe jeg innbiller meg. :op Heh... Jeg er som dere skjønner helt grønn. Dette er den første både for meg og mannen min.
LilleLine_ Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Jeg ville bare si at etter min beregning er jeg også like langt på vei og har termin samme dag! Men dessverre har jeg ikke time før om to lange uker!
trinity83 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2011 Hadde legetime fra før av jeg da, ikke noen nybestilling for å si det sånn. Så det passet jo bra. Men er litt sikker på om jeg må ringe ned til legekontoret og gi beskjed om at jeg skal prate om dette i tillegg...? Hmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå