Marihøna. Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Føler det er en merkelig prioritering rundt om på føde. avd . Har hvert syk i begge mine svangerskap. Pga hypermesis. (svangerskaps kvalme.) Sønnen jeg fikk i 2008 , kom 5 uker før tiden, og fikk reise hjem etter noen dager på føden. I det svangerskapet jeg er nå, har jeg bedt om hjelp pga kvalmen. Blir avvist ved føden. Har nå kastet opp blod i 10 uker. For to uker siden ble det hastet en time til sykehuset. Det ringte en jordmor fra føden, hun sa de ville sette meg i gang 3 dager etter hendvendelsen fra min fastlege. Da jeg og min mann kom den dagen vi hadde blitt bedt om å komme satt vi der i 5 timer. Da fikk jeg snakke med en jordmor og lege på føden. De sa de nektet å sette igang en fødsel 3 uker før tiden, bare fordi mor var syk av kvalme. Jeg forklarte at jeg hadde buksmerter og kastet opp blod. Fikk bare beskjed om å dra hjem. Tiltroen til føde,avd på Elverum .Er borte. Tror det er bedre å føde hjemme, ettersom det føde ikke var noe problem sist! Eller så får jeg ta kontakt med Lillehammer.
Night 78 - keiser og prins Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Kjenner ikke til sykehuset ditt, men dette høres absolutt ikke noe kjekt ut! Håper at dere finner en løsning. Har du fått snakket med fastlegen din igjen? Er utrolig at slikt skal være avhengig av hvem som er på vakt den dagen man kommer inn. Er du bedre nå?
paper Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 AT DET GÅR AN:) DETTE SKAL DU KLAGE PÅ!! Selv har jeg vært elendig under hele graviditeten, blir fulgt tett opp på sykehuset i Tønsberg i tillegg til at jeg hadde en større opr i Drammen som gravid. Jeg tar av meg hatten, får KJEMPEOPPFØLGNING!!!!!!!!! Ingenting å utsette på noesomhelst, tvertimot!!! Ring et annet sykehus, hadde "klikka" totalt om det var meg- GARANTERT!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå