Kitti:) Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Å nå tror jeg at vi bare legger inn årene for en stund, fant en tvilling cycte som de trodde var vekke i des, men den er der enda så nå skal den fjernes og det blir hvis jeg er heldig gjort før sommeren. Pergotimen hjelper meg ikke så det er snakk om hormon kurer og diverse når cysten er borte. Min mann må ta sperm test og vi skal vurdere om vi skal sette oss på vente liste til IVF. Så jeg er i tenkeboksen nå og prøver egentlig å innstille meg på at vi blir en liten familie og at ikke jenten vår får søsken. Jeg kjenner at jeg er så sliten etter prøving i snart to år og vet ikke om jeg orker flere skuffelser. Men jeg vet jeg hadde gjort det hadde vi ikke harr vår herlige øyestein. Ikke en bra dag i dag, jeg er veldig lei meg for at ikke kroppen min fungerer!!!!
Dossa :) Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Sender deg en varm klem Ikke mist motet selv om dagene kan virke tunge, det blir din tur skal du se. Masse lykke til og jeg krysser fingra for at du snart kan få fjernet tvilling cyste og kommer igang med baby laginga Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå