Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt sånn i perioder, og 3.trimester er jo tiden for å fly på do. Men akkurat nå så må jeg absolutt hele tiden! dette var plagsomt! Ikke mer enn ferdig tørket, så føler jeg enda noen dråper presser på. Så sitter jeg der da, he he. Og når jeg endelig tror at det er over og får satt meg i sofaen igjen, så må jeg faktisk mer på do! Og nå har jeg holdt på sånn i sikkert en time! Må liksom holde meg her jeg sitter, selv om jeg har vært på do fem ganger siste timen!

Andre?

Dette var ekstremt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har det slik, kanskje ikke fullt så ille, men må innmari fort på do igjen.. kommer bare litt og litt om gangen og jeg føler at jeg liksom ikke helt får tømt meg egentlig...

Skrevet

Hehehe, det er nok heeeelt vanligt :) Det er da det er viktigt og finne en ligeg stilling om natten så babyen ikke presser på blæra di :) Jeg har ligget leeenge på en side og da har babyen ligget på samme siden, og dermed ingen press, men med en gang jeg snur meg så må jeg på do, da er det gjort! :)

Skrevet

Jeg må også hele tiden. Har heller ikke så god kontroll på musklene der nede etter de to første fødslene, så jeg føler jeg går rundt og lekker som en sil, selv om jeg ikke gjør det...

Skrevet

Jeg føler jeg holder på og tisse på meg konstant hele tiden. Hver time om natta må jeg opp på do for å tisse typ 4 dråper..hehe uff

Akkurat dette gleder jeg meg til går over:)

Skrevet

Jeg tisser hele tiden, hele døgnet. Men må ikke med en gang etter jeg har vært på do. Bruker å gå ca en time, så kjenner jeg det presser på igjen. Bare kom til å tenke på; tisser du hver gang du er på do, eller kommer det bare noen dråper noen ganger? For jeg har slitt med urinveisinfeksjon, da må du på do hele tiden men kommer som regel bare noen dråper. Men hvis det ikke gjør vondt når du tisser så er det nok ikke det altså. Har hørt at det ikke alltid man kan kjenne at det gjør vondt om man har uvi i graviditeten? Dette finner de fort ut av på kontroll, så har du ikke utslag da, så ikke tenk på det! :)

Skrevet

jepp... tisser omtrentlig heile døgnet. føles som blæren skal sprekke, men komer bare litt. går ut fra do og må snu å gå inn igjen!!! hurra for blærepress.... men men blir bedre når gullet kommer ut :D

Skrevet

Var ekstra ekstremt i går, og var på kontroll tidligere på dagen uten at de reagerte på noe, så forhåpentligvis ikke UVI. Har hørt en kan måtte løpe masse på do av det, ja!

Litt roligere akkurat nå, men skal bli godt å få blære heeelt i fred igjen! ;o) "Spiser" dopapir for tiden, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...