Gå til innhold

SKREKK Å GRU!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18 + 1 i dag og gått opp 7 KG!!! Går det an????????????? Veide 59 kg før svangerskapet og nå veier jeg 66, og i tilegg så er det først nå kiloene skal komme. Hvordan skal dette enda. kommer sikkert til å gå opp 30 kg :( Skal på ul førstkommende mandag, håper terminen min blir satt noen uker frem for dette går ikke. :P

Andre som har gått mye opp i vekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.... Jeg er i uke 14+3 og har hittil gått opp 6 kg, så du er nok ikke alene. Forrige gang gikk jeg opp over 20 kg, men da jeg var i uke 14 sist hadde jeg bare gått opp 1 kg...Så dette kan jo bli interessant...:P

Trøster meg med at kiloene renner av etter fødsel, det gjorde de iallefall sist:)

Skrevet

jeg har å gådd opp en del i vekt.. er i uke 23 og har gått opp 8,5 kg. :o

men det er vist bare på magen ;) men jelp ja om dette skal fortsette ;)

Skrevet

Samme her!! Uke 22 hadde jeg gått opp 7kg!!

Er fremdeles på 7 kg pluss nå i uke 26 også, så jeg håper det flater litt ut nå.. de 7kg kom jo fra uke 16-22, så man kan si de RASTE på :-)

Men er det ikke nå og fremover kiloene virkelig kommer? hmm...

Vi får satse på at det går raskt av igjen etter fødsel.. :)

Skrevet

Er 19 + 3 og har gått opp 15 kg....

Skrevet

Er 17+5 og her er det 5-6 kg opp

Skrevet

med førstemann gikk jeg opp 30 kilo i svangerskapet.

så er lykkelig enn så lenge med 21 uker og 3 kg+:) men regner med at kiloene kommer etterhvert.

Skrevet

hei snart3co :)

ja.. har og hørt at fra nå av raser kiloene på så dette blir bra det ;) hehe

Satser på at de fyker av meg etter fødsel ja ;D

Skrevet

Er 19 + 4 og opp 5 kg :-( Har litt å ta av fra før..så liker IKKE denne vektoppgangen! Og erfaring fra sist svangerskap "raste" jeg ikke akkurat ned i vekt da jeg ammet....neida...jeg klarte til og med å legge på meg 2 kg..jada!! (Skal IKKE spise som en hest denne gang)

Men skal være sagt at når jeg kom meg i jobb forvant mesteparten, utenom 5 kg som satt støpt!!

Skrevet

12 1/2 uke her, og opp 6 kg...huff og huff. Dette er ikke bra.

Skrevet

Huff.. nå føler jeg meg rar som er i uke 17 og bare har lagt på meg 1 kg :/

Skrevet

Vekta går i nypp og napp - slapp av! I tillegg så kan det variere fra svangerskap til svangerskap.

1. gang så hadde jeg vel gått opp rundt 10 kg til nå (uke 28) denne gangen har jeg kun gått opp 4. Husker også at jeg hadde 1 mnd der vekta føyk opp og det uten å skjønne hvorfor.

Det går av igjen etter fødsel også, men at det renner av? Skeptisk ;p Varier fra person til person det også!

Brukte 10 mnder sist på å komme nær opprinnelig vekt (ammet ikke og hadde bl plager).

Skrevet

Det er da ikke verdens undergang...

Skrevet

Uke 17 og 5.5kg opp. Men har i tillegg 5 kg igjen å bære på etter sønnen på 9 mnd som jeg ikke rakk og gå ned før ny graviditet, så er 10,5kg større enn jeg pleier. veier egentlig rundt 60 kg, men over 70 nå på mine 163 cm.

Skrevet

Vi jenter er ganske kjappe til å måle oss opp i mot andre - og destod mere når vi er gravid!

Hvor stor mage hadde du i uke ++ - hvor mange kilo har du lagt på deg - hvor stor tror du at du blir....

Det er selvfølgelig ikke artig å legge på seg visst man ikke har behov for det. Og ja - for noen er det tungt å bli kvitt det ekstra etterpå... ikke alle går ned i vekt med amming - mens noen er nesten like tynn dagen etter de kommer ut fra sykehuset..

Men jenter... husk dette - mange MANGE kvinner rundt omkring ville gjort alt for å få lagt på seg slik vi gjør under graviditetn - visst de bare hadde kunnet vært så heldige å bli gravid - tenk på alle de som ikke kan få barn ....

Når det er sagt - rett deg opp i ryggen - ut med struttemagen og puppene - kle deg i klær du synes er behagelig og som du føler deg vel i. Gjør det lille ekstra som du synes gjør at du føler deg litt mere vel , ( det kan være så lite som en ny ansiktskrem - et fint armbånd - sett opp håret om du alltid går med det hengende ned - skrubb kroppen godt i dusjen og smør deg inn med en krem du synes lukter fantastisk - kle deg i fint undertøy innerst - .

Smil !!! Strål!!! gravide kvinner er vakre kvinner , uansett form :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...