Mommy Mia Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Bestilte sånne staver fra billigetester.no - one step, noen som erfaringer med disse ? Slår de ut tidlig, eller bør man være nær IKM? Sist jeg var gravid slo clearblue testen positivt ut 4 dager før IKM. Jeg er idag 9DPO (etter positiv el test). Idag gikk jeg i fella, å klarte ikke dy meg med å ta en test.. Altfor mange dager før IKM og ikke engang med kveldsurin, fy meg! Visste jeg ville bli skuffa.. Har alle symptomer, etter å ha vært gravid 3 ganger (mistet to) så vil jeg påstå jeg kjenner igjen disse snodighetene kroppen går gjennom. Men vi får se, må nok ta en ny test om noen dager! Var igrunna litt sikker på testen skulle bli positiv, da jeg merker ting så godt på kroppen, og tenkte at siden jeg merker ting så godt, burde der vær plenty av HCG, eller hva tror dere? Takk for svar! Å tvi tvi til dere andre her inne som prøver !!
Athina' Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Dette lurer jeg litt på også, for jeg har disse stripsene av OneStep og det er jo de samme som du har bare dine er på stav. Så jeg må følge med denne tråden :-) Har forresten prøvd å google dette men har ikke blitt noe særlig klokere :-/
Mommy Mia Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2011 Ja, jeg har brukt disse strimlene før. Men ikke da jeg har vært gravid, altså da selvfølgelig bare fått negative. Så veit ikke hvor gode de egentlig er. Føler meg så gravid! Men føler igrunna på meg at det burde slått ut på en test, selvom det er tidlig.
Athina' Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Ja det er jo mange som skriver her at de har testet med strimler og fått svaaake positive allerede på 8-9 dpo, så man får litt angst egentlig når alle tester man tar er blendahvite :-( Men gidder ikke å kjøpe CB lengre jeg for jeg har såpass mange av disse stripsene at en cb blir bare for å forsikre meg eller hvis jeg går over ikm :-)
rose 85 Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Hei. Jeg har brukt one step staver, og de liker jeg best. De er veldig sensitive, og jeg har brukt de opp til 4 dager før ikm. Lykke til..
Mommy Mia Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2011 Er vel 5-6 dager til jeg har IKM, så er vel kanskje litt i tidligste laget da? Takk for lykkeønskninger
Endeligtobarnsmamma Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har ikke brukt One Step, men sånne andre billigetester (wondofo eller noe) og har også som deg mistet tidlig to ganger (4-5 uker). Begge disse gangene testet jeg positivt tidlig. Denne gangen testet jeg negativt 12DPO, men positivt 13 DPO, og spiren henger med fortsatt 7+5 i dag Så det er ennå håp!
Mommy Mia Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2011 tusen takk for svar! Kommer nok til å teste med morgenurin i morgen:) I og med el testen var positiv søndagen, hadde jeg ikke EL før mandagen, så mulig det rett å slett er for tidlig! Tvi tvi! Og gratulerer til deg med spire i magen:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå