vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Reiser seg opp i sengen, gjerne ut av sengen også, og ler bare når jeg legger han ned.. Snakk om frustrasjon deluxe. Sånn sett er lysere tider noe drit. Hvis han skal sovne hver gang det mørkner ute, så kommer han til å sovne klokken 00.00 midt på sommeren, og stå opp igjen kl 04.00. JIPPI!! Et lite frustrasjonssukk fra meg..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Din ler i det minst, min hyl skriker! Man får se det positive...
MღM Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Her er det også gøy å legge om dagen Vi har kjøpt en lystett rullgardin som vi satte opp nå og det går faktisk litt fortere å få han i seng...selv om vi fortsatt bruker laaang tid
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Hadde samme problem med gutten min. Holdt et lite mesterskap i turn hver kveld. Og bare flirte da jeg prøvde å legge han igjen. Kjøpte lystett gardin og kuttet ned på dagsovingen. Nå går leggingen som en drøm igjen. Bank i bordet! Så lenge det varer....
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2011 Kanskje vi skal spikre om et ullteppe, har lystett gardin, men solen lyser mellom kantene. Kan heller ikke legge ned markisen pga stillas på utsiden. Kanskje spikre opp en plate på utsiden? Da er vel man bra desperat..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Det med å legge ned barnet mitt, har jeg gitt opp:) Husker jeg prøvde det noen ganger, men fant ut at hun legger seg ned selv.. med tid og stunder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå