Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har denne vognen til prinsessa vår <3

Grunnene til at vi falt for den var:

- KJEMPESTOR bag - vi målte madrasser mot en Emmaljunga og de var så og si like store!!

- STOR sittedel med fotbrett- Hun er straks 1 år og har fortsatt masser av plass å vokse på. Høyt under kalesjen så passer godt for lange barn!

- Svingbare forhjul med luft - Har venninner med mindre forhjul uten luft og de er ikke det samme å trille. De synes også vår qtro er genial da den kommer seg frem over alt!! Snur på flekken gjør den også! :)

- Lett - Veier bare 12 kg og tar ekstremt liten plass i bilen (til at den er sååå stor :))

- Mannen min er kjempehøy slik at vi måtte ha en vogn hvor man kunne stille håndtaket veldig høyt. Det kan vi med denne :)

Negativt med qtro... Hmm...Eneste man kan pirke på er vel at sittedelen ikke kan snues, men vi har aldri hatt noen problemer med dette.. :)

Må få høre hva dere velger :)

Jeg er også forelska i den.. Tror faktisk dette er en vogn jeg kan bruke under hele vognperioden! Liten og lett og helt nydelig! :)

Om du absolutt skal ha en negativ ting til så er det justeringen av ryggen. Når barnet blir større så blir det litt tungt. Men det er egentlig bare å støtte opp med kneet, det gjør iallefall jeg og det fungerer greit. Kan ikke si at det har plaget meg så mye egentlig, men vet om flere som ikke liker glidelåsjusteringer, så da må det vel nevnes..LANG SETNING..

Uansett, I <3 QTRO :)

Hvilken farge skal du ha da? *nysjerrig*

Wohooo! da fikk jeg kjøpt easywalker qtro for bare 4000 kr! Helt ny. Babyshop selger de ut pga de skal ta inn TFK i stedet. Må bare få solgt simovogna nå da. Må dra kredittkortet på den så. Men allikevel, sparer mye penger. Den var sølv/grå men det gjør ingenting for meg iallfall. hihi

Annonse

Men dere som har denne og elsker den.... hvordan er den å legge sammen? Fikk denne demonstrert på butikken og i allfall slik selgeren la den sammen virker det for meg litt kipt at hele seteryggen ble liggende ned på bakken når den ble slått sammen. Tenker på hvis man skal legge sammen vognen på f.eks vått/slapsete underlag eller på en grusplass!? Eller er ikke dette noe problem

Annonse

Hva mener du med gamle modeller? For jeg spurte hu dama om jeg kunne kjøpe en hardbag brukt. Og da sa hun at jeg må nok ha årets som hører til vogna eller så kunne jeg antageligvis bruke 2010 modellen hvis jeg skal være bombesikker på at den passer.

2010 modeller. Det kom jo en ny modell med en ny logo for ikke så lenge siden. Tror ikke du må kjøpe årets modell, for jeg har hørt at det som er så genialt med EW er at man kan bruke alle delene på hverandre. Ei venninne av meg kjøpt bagen sin brukt på finn og den var mye eldre modell enn den vogna hun kjøpte (hun har 2010 modell) ... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...