Miss Li Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Har vært til to forskjellige invendige ultralyder (uke 5+3 og uke (6+1) etter at jeg har smerter og en stor blødning som varte ca 5 dager (som en vanlig mens egentlig). Trodde det var spontanaborten. Jeg tok HCG-prøver etter andre ultralyd og den viste en liten stigning. Hvordan er det mulig? Kan det stige etter spontanabort? De har ikke sett på noen av ultralydene at det har vært noe utenfor, og de har heller ikke sett noe inni. Den siste ultralyden viste en tynn slimhinne i livmor. De har heller ikke sett noe som kan tyde på blæremola. Da regner jeg med de har sett det og sagt noe om at det så unormalt ut. Noen som har opplevd noe lignende?
Musemor med tre søte små Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Nå vet jeg egentlig ikke, men jeg har hatt 3 MA'er, og ved alle tilfeller har jeg fremdeles hatt HCG stigning fra spiren gikk til grunne, til alt var ute. Kan det være rester som sitter igjen? Hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet legen for en ny UL, og eventuelt en utskrapning. Utrolig trist at du mistet. Sender deg en stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå