Gå til innhold

Hva er favoritt frukten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dilla på pasjonsfrukt og stjernefrukt denne gangen. Sist gang jeg var gravid var det vannmelon (-: Snuppa mi på 18 mnd. har papaya som favoritt, noe jeg ikke helt forstår, det smaker jo ikke så mye. Men det kan jo hende hun som er så liten smaker ting helt anderledes en meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker de helt grønne litt sure eplene, og de røde stenfrie druene. Utrolig irriterende at jeg ikke har noen av delene for hånden nå

Skrevet

Røde steinfrie druer og mango står øverst på listen :)

Skrevet

Hehe, blei du "fysen" nå fru H?

Skrevet

Ja og vet du hva jeg har funnet frem.. Et rundstykke med sjokade på. Skikkelig sunt;)

Skrevet

For øyeblikket er det dulcita-tomater (ja, tomater er frukt!)! De smaker fortreffelig :-)

Skrevet

Jeg spiser mye banan og royal-gala epler! mmmm:)

Skrevet

Røde steinfrie druer og appelsin e favoritten her :)

Skrevet

Jeg spiser eple hver dag og synes det er kjempegodt, men den beste frukten som det går an å få tak i året rundt er mango. NAM!! Og sommerstid: villbringebær og markjordbær. Får helt vann i munnen av å tenke på det!

(Eple er så snertent og alltid tilgjengelig, uten søl og rot, så det er vel derfor det blir så mye av det:)

Skrevet

Har helt dilla på Pink Lady epler, de i sekspakninger på Rema. Spiser nesten en sekspakning pr dag. Men i utgangspunktet er jordbær og melon favoritter når jeg ikke er gravid. Gleder meg til sommeren!

Skrevet

Eg elsker smaken av villbringebær i vatnet til oldenflaskene har. Så eg kjøper ein god del av den. Hadde ein periode der eg åt stenfrie druer, men det mått eg slutte med pga druesukkeret. Så nå er det blitt dei sure grønne eplene. Vanskelig når ein skal passe på sidan glukosebelastninga var høg og ein får berre beskjed om å passe på det ein et. Men det går vel på eit vis, det må det jo:)

Skrevet

Ananas, vannmelon og grønne epler:)

Skrevet

Tomater.... I alle farger og fasonger hehe...

Skrevet

Jeg har ikke dilla på noe som helst. :)

Men på generelt grunnlag må jeg si at mango er favoritten!

Skulle ønske jeg hadde en her akkurat nå.

Men jeg har kiwi, den er også veldig god, dersom den er akkurat passe myk og søt.

Gleder meg forresten til jordbærsesongen! :)

ÅÅÅååååh, som jeg gleder meg.

Skrevet

Spiser masse banan i det siste, mest av alt fordi det er saa praktisk aa ha med paa jobb, men nyter det mer enn foer. Og paerer! Har aldri spist noe saerlig paere, men naa spiser jeg ei "konferanse" paere (er det det de heter? de graa?) hver kveld.

Normalt er det moreller og spansk melon som er favoritt:)

Skrevet

Har hatt en periode med fersken, men nå er det KIWI for alle pengen:D

Skrevet

haha, AKKURAT samme her. Særlig brukt myyye penger på pink lady-epler,gitt!

Skrevet

Banan, kiwi og pasjonsfrukt :-)

Skrevet

Har ikke dilla på noe.

Vannmelon,mango og ananas står høyest her.

Ellers så er jeg veldig glad for at jordbæra begynner å komme i butikken. Er superklar for at valldals jordbæra skal komme!

Skrevet

Har en fetter som kjører frukt for Rema og han kom innom en dag for noen mnd siden og hadde med noen pakker med Dulcita tomater...

Hoi, hoi, sier bare jeg... trøkte i meg pakkene på et blunk og etter det har jeg hatt helt dilla.... en smule dyrt (40 kroner for 10 tomater ca ;-)), men NAM så godt! :)

Utenom det så er det røde, steinfrie, sprøe druer!

Åh, nå fikk jeg lyst på frukt igjen... hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...