♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 21. mai 2011 #51 Skrevet 21. mai 2011 Huff og huff, superklar86- det var ingen morro lesing. Så kjedelig når man endelig føler seg klar igjen... Har både i går og i dag kjent masse stikkinger nederst i magen, litt mer mot venstre eggstokk, og noe ''strekking'' mot midten. Har også kjent noe mens liknende ubehag... Er så vanskelig å tyde hva noe er, siden det kan slå ut begge veier.. Er på RD 4 i dag, eggets dag 8. Er det ikke rundt denne tiden egget burde feste seg? Da jeg satte inn egget hadde det utviklet seg til en liten celle klump, de kunne ikke telle hvor mange celler det hadde delt seg inn i:) Hvordan går det med dere andre rugere?
♥Irbeni♥ Skrevet 21. mai 2011 #52 Skrevet 21. mai 2011 Hei alle sammen! Da har æ hatt uttak,å det hva litt av en opplevelse Æ sovna av på benkenog våknalike før de hva færdi... Hehehe Det hva litt av ei pre-medisinering, den funka i værtfall på mæ! Nu skal det sies at æ har aldri hadd ubehag ved uttak, og at æ ikkje e nærvøs. Så det spælla nok inn.. Det blei 9 egg ut og en supergod prøve i fra mannen, så det hjelp med vitaminer Nå er det spennanes med telefon som kommer i morgen tidlig.... Hvordan går det med dere andre mai jenter???
vera34 Skrevet 23. mai 2011 #53 Skrevet 23. mai 2011 klarte ikke å vente lengere så måtte ta en test idag, og den var svak, men helt klart positiv. Da er det bare å vente på blodprøven som jeg ikke skal ta før 1 juni. Er enda skeptisk om dette går, men kjenner at jeg blir mer og mer positiv. Kan dette virkelig gå, 5 forsøk( et avbrutt og 4 fryseforsøk). Fikk en gutt i jan 09 på første ivf
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 23. mai 2011 #54 Skrevet 23. mai 2011 Gratulerer så mye med positiv test, vera34:) Så flott at det endelig gikk, blir spennende å se om de begge to klamrer seg fast:)
♥Irbeni♥ Skrevet 23. mai 2011 #55 Skrevet 23. mai 2011 Gratulere med positiv test Vera Jeg ble ruger på 2 perfekte egg i dag, så nå starter den laaaaaaange ventetia med håp, lengsel, redsel osv. Testdag blir om 14 dager. Å så må jeg bare dele den gode nyheten. Vi fikk egg på frys for første gang, 2 stk. De sa at kvaliteten på eggene var perfekt. Så antagonist behandlinga har vært topp før oss så langt Lykke til alle maiblomster
Lise259 Skrevet 23. mai 2011 #56 Skrevet 23. mai 2011 Morro å høre at flere får positive resultater. Jeg skal teste på onsdag, men føler ikke jeg har fått noen symptomer, så klarer ikke være så positiv. Har hatt mens murringer og halsbrann. Da jeg skulle drikke pepsi max om lørdan, kjentes det ut som om jeg drakk baller. var helt grusom. Men da jeg drakk vanlig cola, så var det greit. Mamma mente at kroppen tok avstand fra kunststoffer og at det kan være et tegn... jeg bare håper og håper... Men er det noen av dere som har fått positivt, men som ikke har kjent noe symptomer så tidlig???
vera34 Skrevet 23. mai 2011 #57 Skrevet 23. mai 2011 har veldig lite symptomer. Det hadde jeg heller ikke da jeg ble gravid i 09. Men er som sagt på 4 fryseforsøk så jeg kjente ting var annerledes denne gangen. Eneste sikre sympt. jeg har var litt stikking i magen. Og isteden for å få pms etter en uke, så kjente jeg humørsvigniger med en gang. Ble så sentimental at du aner ikke, men trodde dette kom av belastningen det har vært, men alle forsøkene. Er bare på rugedag 12 selv.Var da jeg testet positivt sist gang og
Familieforøkelse Skrevet 24. mai 2011 #58 Skrevet 24. mai 2011 De symptomer du beskriver er de samme jeg hadde, murring og litt halsbrann i ny og ned... Men ble så skikkelig kvalmen igår og disse kjendte jeg igjen fra tidligere;-) Lykke til på onsdag!
Hegemor_78 Skrevet 24. mai 2011 #59 Skrevet 24. mai 2011 Spennede nå altså.. Kjenner en del mensmurringer og litt stikninger, i dag har det vært mest stikninger. Ingen andre symtomer - ja jeg er jo veeeeeldig trøtt og har sovnet på sofaen hver dag etter middag - men det kan være fordi jeg ikke drikker kaffe eller noe annen koffeinholdig drikk. Rugedag 6 - innstilt på negativt resulatat, en slags forsvarsmekanisme tror jeg...
Lise259 Skrevet 25. mai 2011 #60 Skrevet 25. mai 2011 Hvisker fram et lite hurra:) Tok 2 tester i dag og en supersterk kontrollstrek og en bra test strek. Livredd for at det kan være kjemisk graviditet eller noe, men aldri sett en positiv test før så er bare super lykkelig:) Feirer med egg og bacon i dag med mannen, han ble kjempe glad:)
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 25. mai 2011 #61 Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer så mye med testene, Lise:) Her tror jeg at jeg har vært unødvendig optimist en liten stund, i dag siden jeg stod opp, har jeg kjent litt vondt i både mage og korsryggen. Hadde litt brunt slim på crinone staven da jeg satte den i morges. Det er akkurat som mensen skal komme nå om et par dager. Såpass føler jeg at jeg kjenner kroppen min.. Drittdag, forsov meg og så møte dagen slik da eg var på toalettet. Sitter på kontoret, trøtt og sur med en kopp kaffe! Sånn, der var mitt lille klage innlegg;o)
Hegemor_78 Skrevet 25. mai 2011 #62 Skrevet 25. mai 2011 Her er det både glede og "sorg" i dag, gratulerer med veldig gode nyheter, Lise! Bea, for en start på dagen da.. - Jeg fant i går kveld en kalender jeg noterte på sist jeg var gravid for 6 år siden, det var mange dager med vondt i magen og et par med brunt slim i begynnelsen, så det trenger IKKE være negativt dette.. Korsyggen min blir alltid vond hvis jeg ligger for mye på sofaen, og det kan jo hende vi har gjort det litt mer enn vanlig den siste uka? Men jeg skjønner jo hvorfor du blir litt deppa, jeg er der litt selv om dagen - tenker at nå er jeg sååååå nær også kan det allikevel hende jeg må starte helt på skrætsj igjen.. Krysser fingre og tær for at vi alle får samme opplevelse som Lise snart, håper det går bra med deg videre Lise!
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 25. mai 2011 #63 Skrevet 25. mai 2011 Takk for gode ord Hegemor:) Har nok ikke ligget så mye på sofaen og vært så mye i ro som jeg kanskje burde:/ Etter at jeg var på do og tømte tarmen så ble smertene mye bedre- kjente ingenting etterpå, kanskje jeg har utviklet endo på tarmene også nå siden det kan virke som at det var derfor jeg hadde så vondt i ryggen og magen før toalettbesøket.... Har kjent antydninger til det tidligere da vi ikke har vært under noe forsøk.. Det skal også sies at det heller ikke har kommet noe mer brunt ut siden i morges- ikke engang på crinone restene som kommer ut.. Så kanskje, kanskje... Krysser iallefall fingre og tær for oss alle sammen:)
Lise259 Skrevet 25. mai 2011 #64 Skrevet 25. mai 2011 Hittil går alt bra, sykehuset sa jeg ikke trengte ta blodprøve siden jeg ikke hadde tatt noen medisiner som skulle gjøre at testene er feil. Så jeg kan trygt si at jeg er gravid Fikk en test i posten idag, så tar nok den i morra, bare for å ha tatt den Skikkelig kjedelig om den skulle være negativ da, men den sjansen er vel liten?? Har første ultralyd time 16 juni, og gleder meg sykt. Venta på dette i 3 år nå
Familieforøkelse Skrevet 26. mai 2011 #65 Skrevet 26. mai 2011 GRATULERE så mye Lise 259!!!!!! Endelig, tenker jeg;-) Morsom at vi har UL samme dag? Ble det satt inn en eller to spirer?
Lise259 Skrevet 26. mai 2011 #66 Skrevet 26. mai 2011 2 stykker, så blir spennende å se hvor mange som bor der nå
♥Irbeni♥ Skrevet 31. mai 2011 #67 Skrevet 31. mai 2011 Hei på dere Nå er det lenge siden... Hvor ble det egentlig av alle mai -pikene?? Her går deti spenning.. Litt kvalme, hovne pupper (sikkert av lutinusen) og masse mensmurringer Skal ta en test på søndag (hvis æ kommer så langt uten mens) og blodprøve på mandag....
comma Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #68 Skrevet 31. mai 2011 Hesann. Her går det i bølge daler. Har vært kvalmen, helt fram til i dag. da våknet eg uten en eneste antydning til kvalme, ømme bryster. Har jo opplevd et par MA, så er kjempe nervør frem mot neste torsdag og UL. Men har bestemt meg for at denne gangen SKAL det gå.
Hegemor_78 Skrevet 31. mai 2011 #69 Skrevet 31. mai 2011 Tror det er game over for min del... blod på papiret etter siste stikkpilla. Også noen klumper/slim med udefinerbar farge. Kjenner godt igjen murringene det siste døgnet, så jeg regner med at jeg går en natt og en dag i møte med mer blødninger og mye vondt i magen. Jeg var forberedt på dette, men fy f for en nedtur etter så lang tid med forventninger og forberedelser... Samboern er ikke hjemme før seint i kveld, skulle gjerne hatt han her nå kjenner jeg.. Han blir nok enda mer lei seg, han har hele tiden vært bombesikker på at jeg skulle bli gravid på første forsøk. Men så enkelt skal det ikke være nei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå