enits40 Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Har deres babyer hatt det, og hva gjorde dere for å bli kvitt det? Jeg har egentlig ikke brydd meg så mye om det, men her går det tydeligvis ikke bort av seg selv...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 bad babyen i vann med olje. Så tar du babyen opp fra vannet og smører inn hele hodebunnen med MASSE olje. La det være i i 10 min. Så drar du over med lusekam. Etter det vasker du ut oljen. Gjorde det en gang med jenta mi og det kom aldri igjen
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Jeg tok masse, masse olje i hodebunnen på babyen. Masserte olja godt inn. Så tok jeg en fin kam og gredde gjennom til alt var borte. Har ikke kommet tilbake igjen :-)
mlkg Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Min erfaring er også at det ikke går over av seg selv, men at det må fjernes. Her har det heller ikke kommet igjen og det der ca 3 mnd siden jeg fjernet det. Jeg brukte også olje først og kam etterpå.
enits40 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2011 Så enkelt altså? Det er jo strålende! Takk for tips! :-) Føler meg nesten dum nå som har latt han gå med dette så lenge....fnis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå