Happy87 Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 For dere som ikke vet det så har jeg prøvd å bli gravid siden juli 2010. Hadde bare en el før jeg var hos gyn i mars og fikk påvisst pco. Jeg fikk da provera for å få tr og dobbel pergokur for å få el. Jeg var å tok blodprøve på torsdag for å sjekke om jeg har hatt el, men har ikke fått svar på den prøven enda. Jeg er idag på syklusdag 28 og skulle egentlig vente med å ta g-test til jeg hadde fått svar. Det klarte jeg selfølgelig ikke og tok en idag etter jobb. (hadde bare vært på do på morran før dette) Etter 5min var den negativ og la den fra meg. MEN, dum som jeg er så måtte jeg se på den igjen nå og da var det en strek der. En synålstrek som var rosa i den ene enden. Og da stiger jo selfølgelig håpet selv om jeg vet at dette ikke er et reelt resultat. Jeg vet jo ikke en gang om jeg har hatt el. Huff, nå må jeg vente helt til imorgen før jeg kan ta en ny test på morgenurin og selv om jeg er forberedt på negativ så er jo håpet der. Jeg har tatt MANGE g-tester tidligere og sett på de etter flere timer, men aldri fått ett resultat som jeg har fått nå. Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men hvis noen har fått lignende resultat så skriv gjerne om det var falskt eller om dere faktisk var gravide.
TurboJenny87 Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Hei Happy87! Jeg hadde en slik strek 8dpo, har testet sterkere og sterkere etter dette, er nå 5+2;-) Kjekt hvis det klaffer for deg, lykke til!:-)
Happy87 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2011 Tusen takk.. Jeg er så spent at jeg holder på å dø.. Kikket på den igjen nå og den er minst like sterk som andre tester som det har blitt lagt ut bilde av. Problemet er jo det at streken kom etter tidsfristen var gått ut. Jeg får teste igjen imorgen og se hva resultatet blir da. Krysser fingrene alt jeg kan:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå