Gutta er ute og puppene henger Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Mine største faoritter var: - En liten sjokkolade med bilde av en ku utpå papiret, jeg husker ikke hva den hetter.. - finger is -pandabrus -pære is - salte ufo drops - bygg Hva var deres favoritter???
Tante Blås Squaw Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 "En liten sjokkolade med bilde av en ku utpå papiret" - mener du MiniMu? Veldig tynn sveitsisk sjokolade? Jeg var en sucker for smågodt; salte føtter, røde lepper, røde ubåter, mørke melkepletter, spesial, festkaramell...mmm!
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Den store favoritten var en sjokolade som het Soho. I tillegg pære-is (som jeg fortsatt savner) og Bugg i all verdens farger... til 50 øre pr stykk*s*
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 - Hobby (fortsatt favorittsjokoladen) - Salte bomber - Cool - Stupedama - Tom og Jerry is - Pommac is
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Het sjokoladen Hellas? Salte smurf var super godt (vann i munnen nå) Bombe Skruer med paprika Hockey pulver Cloetta ren melkesjokolaade Potetgull med dill som man får kjøpt i sverige Riegel melkesjokolade Jutta og bærtha isen fra isbilen ...og sikkert mye annet.. jeg var liten for 30 år siden da +++
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Pære-is selger de på Rema og på Statoil. Sikkert andre steder også.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Å ja, stupedama selvfølgelig, og pommac is og sad sam tyggis, men det var når jeg ble litteldre, sånn tyggistyggende tenåring som hang på senteret
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Å ja- hvor er det blitt av salte smurf og blå hubbabubba
TrueHæppiness Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 Pandabrus Samlet på sad sam klistremerker:) Noen syrlige drops som minnet om ufo, bare mindre.. Det fantes også noen fruktstenger som ble mykere når di ble varm..yummy, di var gode:)) Er 30 år nå)
C.L.H85 Skrevet 3. mai 2011 #11 Skrevet 3. mai 2011 Bugg Pæreis Soho boomer- noe alla bugg Walt disney sjokolade stratos Smågodt... noe jeg fortsatt DIGGER
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #14 Skrevet 3. mai 2011 Jeg husker virkelig ikke hva den "ku" sjokoladen hetter. Men det er i vertfall lenge siden jeg har sett den i butikkene, tenker det var en gang på midten/slutten av 80 tallet.. Har ikke sett sjokoladen i butikken på mange, mange år. Men utpå papiret så var det bilde av en ku, gress og blå himmel. Mener at kua "så" rett på meg, det var en liten plate med ruter og den smakte ivertfall vanilje... En annen favoritt var også dundersalt og hobby;)
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 3. mai 2011 #16 Skrevet 3. mai 2011 Crackle Hellas (den tynne sjokoladen) Rizla Salte smurf Sure og salte bomber (smågodt til 10 øre pr drops!) Pære is Rundpinne
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #17 Skrevet 3. mai 2011 Vi hadde en kiosk ikke langt fra der vi bodde hvor de solgte 10-øres smågodt. Jeg husker vi fikk 10 kroner på lørdagen også kjøpte vi 10-øres for halvparten og puttet resten på sparebøssen. Hærlig Ellers digget jeg også Tom & Jerry isen, hvor ble egentlig den av? Soho sjokoladen var også super. Da jeg ble litt eldre var det fast tv-tid hver onsdag, det var vel både Falcon Crest (skrives det sånn?) og Dynastiet som gikk på onsdagene. Mamma pleide kjøpe to potetgullposer til denne kvelden, en med paprika og en med ost og løk, så blandet vi de sammen. Så koselige minner
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #18 Skrevet 3. mai 2011 Jaaa. Den sjokoladen som het Soho var helt nydelig.. Også en sjokolade som het 5 minutter.. Noen andre som husker den?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #19 Skrevet 3. mai 2011 Disneysjokoladen <3 <3 Gomp Bamsemums Og diverse annet Elsker fortsatt bamsemums og gomp, og har vidreførst det til sønnen min Så vi sitter og koser oss masse sammen foran barneTV på lørdager, med bamsemums og gomp P.S: VIL HA TILBAKE DISNEYSJOKOLADEN!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #20 Skrevet 3. mai 2011 I smågodtet var det et skateboard i salt lakrits...mmmm...de var gode,de... Stupedama Salte snører Fremdeles veldig glad i lakrits
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #21 Skrevet 3. mai 2011 -jordbærsaftis -Donald kuletyggis -Tøffe sjokolade(borte fra alle hyller, noe som er VELDIG synd) -Sånne papirbobler med surt pulver inni(finnes enda) -Pærebrus -Blanda drops Husker jeg fikk 3 kroner i ukepenger på lørdagen til å kjøpe snop, og da ble en kremmerhuspose fyllt til randen Var da liten på 70-tallet
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #22 Skrevet 3. mai 2011 Trøffelsjokolade (sånne firkantede i løsvekt) Noen litt store runde hvite drops, tror de het Fezz eller noe sånt
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #24 Skrevet 3. mai 2011 Åja, salte lakrislisser! Hvorfor sluttet de med det? Er jo langt fra det samme med søt lakris.. Elsker salt lakris, helst salmiakk-lakris.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #25 Skrevet 3. mai 2011 Dundersalt og Dundersurt Sånne små hariboposer med salte figurer Det beste jeg har smakt, og som jeg savner helt vanvittig er den myke tyrkisk pepperen (var ikke kjempeliten når den var her, men ganske..), og tyrkisk pepper-isen!! Sikkert masse mer også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå