snopeguri:-) Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Slimproppen min gikk i går+delvis i dag (småblødning med både slim og utflod), har løs mage og nå (den siste timen) har jeg fått hyppigere/kraftigere kynnere. Men de er fortsatt ikke vonde. Har født en gang før, men hadde ikke noe småblødning da sånn som nå. Er 38+1 på vei. Jeg antar jeg kanskje må smøre meg med tålmodighet.....at det fortsatt kan ta tid før fødselen er i gang. Noen som vil dele erfaringene sine rundt dette?
Flutili Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Med meg så gikk slimproppen en lørdag kveld, dagen etterpå kom murringene, de varte i to dager, før jeg fikk maserier, de var værst om natta, 10 min mellom, som ikke var spesielt behagelige, ungen kom ut natt til lørdagen igjen. inni alt dette tømte kroppen seg. Dette var nr 2. Så kan godt være noe på gang hos deg ja.
Flutili Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Da riene startet skikkelig, begynte det rett på 4 min mellom og 6 timer senere var ungen ute
Plutselig_gravid Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Virker som noe er på gang ja. Begge mine fødsler startet med blodig slim og veldig milde rier/murringer. Begge ble født innen et døgn.
snopeguri:-) Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2011 Ok, takk for svar! Hadde masse kraftige kynnere med mensmurringer i hele natt så jeg håper ting ikke er langt unna.....men det roet seg litt nå på morningen da:/
snopeguri:-) Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2011 Fillern og.....går her enda..... Fortsatt litt blod+slim, og innimellom noe murringer. Ringte jordmor på føden i går, og hun sa jeg kunne måtte gå sånn opp til en uke! Håper hun mente MED de dagene jeg allerede har gått (4. dagen nå....).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå