Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Sitter her og teller minutter mellom "takene", og sekunder de holder på.. ganske nøyaktig 4 minutter, og ett minutt+ hver gang... Har hatt massevis av "maserier" siden påsken, og har gått og ventet på at noe annet skal skje. Kanskje det er NÅ!?! Vurderer fram og tilbake om jeg skal ringe jordmor, men må reise 10 mil for en eventuell sjekk, så det frister veldig lite i tilfelle det bare er "maserier" igjen.. Hadde enda vannet gått eller noe, slik at jeg hadde hatt noe håndfast å forholde meg til!
Mammatilmaibaby<3 Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 sitter å venter på at noe snart skal skje her og. termin i morgen. er ikke bestandig så lett å vite når ting setter i gang og hva som bare er maserier. lykke til! "håper" smertene dine snart tar seg opp
Cosi Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Samme her, har hatt maserier tror jeg i hele dag, med ujevnt mellomrom og lengde.. Dette er første gang så er virkelig usikker på om det er bare mase rier, eller om det er rier.. Får vel bare fortsette og telle, det har blitt ofttere nå mot kvelden.. Så kanskje det er vår tur i natt?? Om ikke kan det bli noen lange dager framover...
blockarella Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Har du vonde sammentrekninger med fire min imellom og over ett minutt hver dag? Og over 10 mil til sykehuset? Da ville jeg ringt sykehuset tror jeg, er jo et godt stykke å kjøre... Litt kjipt om du ikke rekker det? Jeg bor fem min unna sykehuset og fikk beskjed om å komme når det er tre min mellom... Bedre med en event bomtur enn å føde i bilen vel...? ;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå