Ariela Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Det er vel antagelig kynnere dette da... (er førstegangs så litt usikker...) Men har det så og si hele tiden. Har kanskje noen få opphold om dagen men får nesten ikke satt meg på en komfortabel plass utenom når jeg ligger i senga fordi magen er så utrolig stram hele tiden. Er så sykt deilig når magen blir normal. bare synd det skjer så sjelden... Er i uke 35... er vel sånn det skal være eller? Har alle dere andre det sånn?
Moonfreckle Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Hei. Jeg er fjerdegangs og opplever for første gang slik som du beskriver. Altså det er ikke hele tiden hver dag, men enkelte dager er den stiv og hard store deler av dagen. Ikke direkte vondt, men temmelig ubehagelig. Tror nok det er helt normalt og betyr at kroppen vår faktisk jobber fram imot det som skal skje... Jeg er også i uke 35.
Bandida Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har det sånn nå (uke 30), og hadde det også siste svangerskap. Sist gang kunne jeg ikke gå til postkassen engang uten at den stivna, nå kommer det og går litt, men skal ikke gjøre mye før det kjennes. Eneste som hjelper er å hvile, hvile, hvile og ikke stresse. Er sykemeldt 50% for jeg har helt utslått av å jobbe fullt.
Ariela Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2011 Ja, bare jeg reiser meg opp fra sofaen så blir det hard. Men er virkelig ikke god på å slappe av. Tusler rundt stort sett hele tiden. Må kanskje være flinkere til å ta liggepauser... ?!
Bandida Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 ja.....sier jeg...klarer overhodet ikke å sitte i ro selv om mannen min maser hele tiden om at jeg kan bare sitte der...trenger ikke å gjøre noe (ja særlig at det går) I dag ble jeg sendt hjem fra jobben pga svimmelhet og pustebesvær....og har faktisk klart å ta det nesten med ro siden da (minus hente datteren min i barnehagen, lage midda, rydde litt osv..hehe.....) Men vet at jeg bare straffer meg selv (og mannen min som er TEMMELIG lei av sytet mitt nå..)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Jeg hadde sånne kynnere som holdt på hele tiden både forrige svangerskap og denne gangen. Det er bare kynnere, og ikke farlig. Det eneste man kan gjøre er å ta det litt med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå