Gå til innhold

Kraftig press opp mot ribbebein --- blir gaaal!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååååh, er det andre som har det sånn??

Det er sikker måten hun ligger på.... Det presser hele tiden opp mot ribbebein, så jeg kan ikke sitte, gå eller bøye meg som jeg vil. Noe som igjen fører til veldig vondt i korsrygg utoverdagen pga holdningen.

Jeg tror alikevel hun ligger med hodet nedover for hikkingene kommer alltid langt nede på venstre side.

Er det mulig med slikt press selv om de er festet? Har nemlig hatt masse nedpress og stikninger de siste ukene...

Kan ikke huske dette presset med nr 1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likt, og snuppa ligger med hodet godt ned. Det beste er å sitte halveis bakover i en godstol:) Hadde ikke dette problemet med nr1, så det blir vel ei lang jente denne gangen....hehe;-)

Skrevet

Hadde det slik sist, og har det slik igjen nå. Men denne gangen er det ikke helt konstant (fordi gikk opp for meg at jeg ikke har så veldig press akkurat i øyeblikket..). Men er skikkelig øm i ribbeinene! Prøver å presse ham ned eller legge en hånd i mellom, akkurat som om det går! Må lene meg tilbake det jeg kan. Og min ligger med hodet godt ned i bekken -det har både lege og to jordmødre sagt. Og nummer en var 50cm lang, så tror ikke de er spesielt lange heller selv om de fyller plassen godt.. ;o) Har ei venninne som fikk brist i ribbeinet pga press og spark, så er jo en del krefter som presser på -ikke rart det er sårt!

Skrevet

Kjenner meg igjen ja!

Har i perioder veldig vondt under ribbeina på begge sider, men mest mot venstre. Etter en dag på jobb er jeg helt ødelagt, for ikke å snakke om under lange bilturer! I påsken kjøre vi 10 timer, det var så vondt til slutt at jeg nesten begynte å grine!

Skrevet

Jeg har født for 6 uker siden... jeg hadde veldig vondt spesielt i venstredel... men føltes som ett belte under brystene... men viste seg at jeg hadde svangerskapsforgifting, uten at jeg visste det ;)... så vær litt obs dersom du har andre symptomer som høyt blodtrykk, synsforstyrrelser, hodepine osv..=)

Skrevet

Det kjennes litt som et belte som strammer der ja. Å blodtrykket er rundt 135/80, det er vel ikke kjempehøgt...

Grøss håper ikke det er svangerskapsforgiftning iallefall.... Skal til jordmor om 1 uke, så er vel verdt å nevne da!

Skrevet

Jeg har det sånn, hos meg sitter hun godt planta på stumpen i seteleie. så hudet presser opp under ribbeina. er i uke 33, men har fortsatt nedpress. men JM sa det ikke var uvanlig da de sparker ifra så stumpen kommer godt ned i bekkenet. men det er ikke noe behagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...