A_K Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Igjen har hemoridene meldt sin smertefulle ankomst, for 4.gang i dette svangerskapet. Hadde håpet å slippe unna mer nå siden fødsel kan være rett rundt hjørnet. Det må da være ekstra vondt å ha Hemorider under fødsel....? Akkurat som man ikke har vondt nok fra før av, så skal man ha vondt "der" i tillegg...? Noen m erfaring m dette? Får håpe Alcosanal fungerer kjapt denne gangen
oink oink - mamma til 2 gutter Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Lurer veeeeldig på dette jeg også. Slapp unna dette i forrige svangerskap og i dette helt fram til nå. Men med løs mage de siste dagene og fryktelig press ned i rumpa (andre som har sånt press forresten?) så har det poppet ut en liten klase hemoroider. Under 3 uker til termin og lurer på hvordan det er å føde med hemoroider?
Mamma`n til 3 skjønne vesen! Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har slitt med dette,under, men spesielt etter fødsel, og det er ikke godt. Jeg gav beskjed på sykehuset etter fødsel, og fikk zylocaingel, en sånn bedøvende salve, og det hjalp veldig. Alcos anal har aldri hatt effekt på meg, men Ac3 comfort har derimot vært super.Så det er innkjøpt og lagt i fødebaggen hos meg denne gangen. Anbefales!
A_K Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2011 Takk for svar! Alcosanal har fungert, men det tar jo noen dager.. Skal prøve ut Ac3 comfort:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har hatt dette alle svangerskapene mine, men har ikke tenkt på det under fødsel. Har ikke blødende/konstant vonde hemorroider, da. På meg har ikke behandling med krem hatt noen effekt under svangerskapet, men de forsvinner litt etter litt etter fødsel. Har lært meg å ta det med ro og ikke bry meg så mye (samt unngå forstoppelse...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå