Gå til innhold

forstår INGEN ting... noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forhåpentligvis gravid med mitt 4 barn. hadde mens 31 mars og har enda ikke sett snurten av IKM... så er da ca 5 uker på vei om jeg er da. hadde en blødning den 17 april. kortere enn mens og brun. MEN: tok test igår og den var negativ..

Har jeg testet for tidlig. ?? ikke helt regelmessige sykluser men sånn nesten 28 dg. og skulle da hatt mens i forrige uke... hmm...

Noen som kan hjelpe?

Jeg føler meg gravid! puppene er plutselig litt mer volum i. det stikker hele tiden i magen, sånn alla eggløsnings smerter og jeg er så trøtt så trøtt. skal jeg stole på den testen og tro at jeg er innbildt gravid? hehe dyr blir jo det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro at når du testet negativt i går at det stemmer at du ikke er gravid.Du skulle vært såpass langt på vei at en test ville slå ut.Men hvis du hadde mensen 17april..men det var kun en kort blødning...hmm..ikke lett dette nei.ville ventet noen dager og tatt en ny test jeg:)

Hvilken pp har det klaffet for deg med de andre barna samt med 4.mann?

Er selv prøver på nr 4:)

Skrevet

med de andre tre som er 3 år, 4 år og 6 mnd klaffet første p.p på de alle sammen :) hadde festeblødning med de alle men husker ikke hvordan det var. kan jo ha vært det den 17 men nei jeg aner ikke....

Skrevet

men da er du helt sikkert gravid og at det er en festeblødning:)Gratulerer!

Så herlig da.Håper vi også får oppleve det.

Hopper i 8pp jeg når tr har reist:(

Skrevet

håper :) men m negativ test... hmm.... usj skulle ventet men meb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...