Lengter etter barn 4 Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 er drittlei prøving,men ma kan ikke gi opp heller for da blir det ingen spire.Har 3 barn fra før og ønsker nummer 4. Er i gang med CBFM så håper den kan hjelpe. FLere som har prøvd så lenge?
Lengter etter barn 4 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2011 Det var veldig lenge.Regner med dere har vært utredet eller holder på? Vet ikke hva jeg skal si,men det må være sinnsykt tøft! Håper så inderlig det blir deres tur også,det fortjener dere virkelig:) Klem
Metti er håpefull Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har sett flere so blir gravide i 7 pp. Jeg ble også det men mistet desverre !! Så nå er begynner jeg snart på ny pp etter ma
Kristin-87 Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Tøfft ja..... herregud.. Ja, er til utredning no.
Kristin-87 Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Tøfft ja..... herregud.. Ja, er til utredning no.
Vårbarnet med to små Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Vi har prøvd i 2 år ganske straks. Det er ikke så lett å holde håpet oppe, særlig ikke etter tre aborter i løpet av 6 måneder.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Vi er i 9pp nå og har prøvd 1 år i juni, og begynner med utredning nå. håper spiren sitter da.. hvor lenge har du prøvd mum3<3?
Lengter etter barn 4 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2011 Vi har prøvd i 7pp og hopper inn i 8pp nå når tr har reist.Vet at to mnd iallefall ikke var prøvemnd da det knapt ble sex pga sjukdom og sambo bort,men når har jeg begynt med cbfm og håper den skal hjelpe. Tussig å holde mote opp...veeeeldig...har ei svigerinne som skal ha barn i juni å kjenner det tærer noe voldsomt på meg..nr 4 til hun da..
Make№4 Skrevet 4. mai 2011 #10 Skrevet 4. mai 2011 Har tre fra før og prøvd på nr 4 i 1 1/2 år... Var mye inne her før, men nå er jeg bare inne å titter innimellom...blir litt trist og sår når alle andre blir gravide,men skal ikke klage alikevel når man har tre...
Lengter etter barn 4 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 4. mai 2011 ja,jeg er kjempeglad for og ha fått 3.Er det med samme mann,hvor lang tid brukte du på de andre:)Man kan bruke 1.5år uten at noe er galt:)er du gammel?selv er jeg 28.5år.
Make№4 Skrevet 4. mai 2011 #12 Skrevet 4. mai 2011 Hei igjen...:-) Jada,det er samme mann og jeg er 37 år, ikke like lett nå som for 11 år siden...min yngste er 11 og hun satt på første forsøk..;-) Vært hos spesialist og ikke noe galt,alt ser helt fint ut - har masse folikkler,tar bare litt ekstra tid mente han ettersom jeg er eldre nå enn sist..:-) De to andre...eldstemann tok 8 pp og mellomstemann tok 5 pp. Får bare belage seg på at det tar tid, men litt stresset pga alder da..:-( Er fler som er eldre enn meg, men vil gjerne ha siste før jeg blir 40 iallfall..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå