zassy☆ Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Hei Tenker på at jeg har lyst å komme i kontakt med flere som er gravide evt flere som er småbarnsforeldre når vi får jenta vår Ingen av vennene mine har barn så det hadde vært litt gøy å fått noen nye bekjentskaper. Har allerede fått noen forslag om å melde meg på ting når babyen kommer, f.eks: Babysvømming Musikkgruppe Holde kontakt med barselgruppa Flere som har ideer? Hva gjør dere? Skal tross alt gå hjemme så lenge så hadde vært supert å ha flere å møte slik at man ikke går helt alene dag ut og dag inn
pregnito Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Heisann Zassy Babysvømming og barselgrupper har jeg også tenkt på å prøve ut og har hørt at det er kjempebra og ikke minst sosalt:) Da tror jeg det også er viktig at de som møtes på de barselgruppene er flinke å tar initiativ til å møtes til trilleturer/kafëturer osv musikkgruppe har jeg aldri hørt om Hvor i landet bor du da?
zassy☆ Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har egentlig ikke lyst å legge ut her hvor jeg bor, men send meg evt en pm og si hvor du er så kan jeg si om jeg også er der? hehe. Musikkgruppe hadde jeg ikke hørt om jeg heller, men var visst sånn at de møttes allerede når babyene var helt små, sang sanger sammen, og når de ble større fikk de prøve seg på instrumenter, f.eks tromme litt osv Etter timen ble barna gjerne trøtte og de voksne kunne snakke litt sammen, hehe, iallefall i følge hun som fortalte meg om det Ja det er jo viktig at det blir tatt initiativ, og det er det som er litt vanskelig synes jeg. Var på jordmorgruppe f.eks og vi fikk utdelt ark med navn og nr til alle sammen, men ingen har tatt kontakt og da føles det litt vanskelig å gjøre det også synes jeg..sikkert sånn alle tenker men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå