2 gutter og 1 jente Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Etter mye om og men pga syke barn og jeg selv var syk etc. så fikk vi da endelig til en time. Han sa det var helt tragisk at ingen hadde informert meg om viktigheten med å dra til fysioterapeut ETTER fødslene sist (har 2 barn fra før på 4 og 2,4), og han sa jeg var svært løs på høyre side i bekkenet. Over symfysebeinet hadde jeg så vondt at han ikke fikk sjekket helt slik han ønsket, men er nok noe løs der også da antagelig. Men heldigvis mente han at "skaden" ikke er så stor at jeg ikke kan klare å trene meg opp igjen etter fødselen. Dette er siste barnet vårt tror jeg, og jeg skal virkelig gjøre en innsats for å slippe å få bekkenplager resten av livet. Så til alle som ikke har fått informasjon om viktigheten med fysioterapeut etter fødsel.... Gjør det! Bestill time og få et treningsopplegg tilpasset dine behov, så slipper du å få pluttselige bekkenplager 5 år etter fødselen. Vi må ta vare på kroppen, dette bekkenet skal vi ha resten av livet, det er ikke som en hofte som man faktisk kan få erstattet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå