mariabee Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Har litt lyst til å lage ting selv til gullet vårt nå i starten før tidsklemma setter inn for fullt. Men hva fryser dere porsjonene i? Har f eks sånne bokser fra Avent som vi brukte mm i, men får nå mme pga sykdom.Kan vi bruke disse boksene?
sillyfilly og Olivia Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Ja jeg brukte Avent Via boksene til å fryse ned middag i
Træægtrønder`n :) Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Leste et tips her inne om å fryse ned i vanlige fryseposer. Hun som tipset banket maten ganske flat slik at hun kunne bryte av små porsjoner etterpå og tine. Har ikke prøvd det enda selv, men synes det høres smart ut.
Puppen og lillemor Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 jeg har brukt de avent boksene. I tillegg har jeg spart på de glassene med middag og fruktmos vi har kjøpt, og så fryser jeg ned i de. Liker det best for da vet jeg at det blir sånn grei størrelse på porsjonene
januarbaby + novemberspire Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 syns disse boksene ser geniale ut http://www.lilleprinsen.no/product/569753/Brother-Max_6-sma-beholdere-til-babymat.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå