Gå til innhold

Hva tror dere ? positiv eller ikke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke til å legge opp bilder her på BIM, så se på denne linken:

http://tinypic.com/view.php?pic=255271v&s=7

Ser dere streken ? eller inbiller jeg meg den ? hehe..

Tatt på morgenurin i dag 8 eller 9 dpo, testet positivt allerede i uke 3+1 sist gang jeg var gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ser ingen strek...

men det er mye enklere å se streken selv..

jeg prøvde å ta bilde av min test i dag , men da vistes ingen ting...

Skrevet

Den er tydeligere når jeg ser den selv, er veldig vanskelig og ta bilde av den fordi den er såpass svak, er derfor jeg har fjernet "plasten" rundt også, fordi det var umulig og ta bilde hvis ikke pga "plasten" gav gjennskinn...

Skrevet

Tror jeg ser en svaaaaaaak strek ja :)

Skrevet

Hehe, ja, det ser nemmelig jeg og Håpefull prøver<3, men jeg har ikke noen forhåpninger, jeg skal på tur til Søndagen, å på Mandag skal jeg møte en venninne, å da har vi bestemt oss for at vi skal kjøpe en CB digital som jeg skal ta, det er altså om 6 dager, så skal vi se da :) Inntil jeg får det digitalt så tror jeg igrunnen ikke noe på det, så jeg blir ikke skuffet om folk her skriver at den er negativ enda :)

Skrevet

jeg synes jeg ser antydninger til en strek.. men kan også være ønsketenkning fra min side også ;)

min var blendahvit i dag, 10dpo er jeg i dag. Men har opplevd tidligere å ha en svak positiv, så plutselig kom mensen dagen etter... ;/ Men håper at streken din blir tydeligere for hver dag!!

Skrevet

Jenny_J ;

Jeg var gravid i Mars, å da fikk jeg positiv test allerede på 3+1, men jeg mista 4+6, så jeg VET at jeg kan teste positivt tidlig, å fastlegen min sa at pga min alder (21år) så ville hun tippe at vi hadde klaff igjen innen 2, kansje 3 mnd hvis vi var aktive ! Jeg har til vanlig mann i reise jobb, men det har klaffet helt perfekt med EL å at han har vært hjemme, så mulighetene er der jo.. men jeg vet ikke, skal ta en digital på mandag, så blir spennende å se, har fortsatt 2 stavtester igjen, en til Fredag og en til reserve om jeg ikke skulle greie å holde meg, men sånn nå er det egentlig ett fett om det skjer eller ikke ! Er kjempe fint hvis det har klaffet nok en gang ! Men hvis ikke, så er det også greit, det kommer en sommer nå, med MANGE oppturer :D

Skrevet

Jeg tok opp testen fra i dag tidlig, det er faktisk en veldig svak strek på den.. ja, jeg vett du ikke skal avlese flere timer senere, men jeg tok en ny også nå, den var det også en veldig veldig svak strek på.. så nå vett jeg ihvertfall hvor streken skal dukke opp :-)

Skrevet

Jenny_J;

Jaaa, den streken på denne kom opp etter ca 2-3 min :) Jeg tok tiden med stoppeklokke på mobilen ! :)

Skrevet

Du har jo masse av tid, det har jeg også, jeg er 25 :-) Blir veldig spennende å se om stren blir mer positiv de neste dagene... grr... jeg hadde akkurat bestilt forundersøkelse og øyeoperasjon, får ikke ta den viss jeg er gravid.. Jeg har ingen barn fra før, og har ingen symptomer i det hele tatt på å være gravid. Har du noen?

Skrevet

Jenny_J;

Jaa, har litt symptomer, ganske vondt i brystene, stikker i magen, luft i magen, litt leggkramper i høyre leggen, begynnende munntørrhet, har akkurat hatt et lite munnsår som er nesten borte..

Mye de samme symptomene som sist gang..såå er det det at jeg skulle på fest nå fredag som var, men etter to og en halv øl, så sa kroppen STOPP ! Noe jeg ikke har opplevd før :S Merkelige greier, jeg er egentlig en skikkelig partyløve, så er ikke noe som pleier å skje liksom..

Det er totalt min 6 pp, altså 1pp etter sa'en jeg hadde 10 Mars..

Skrevet

aaah... leggkramper er et symptom? Det har jeg jo hatt en del av i det siste... Men da jeg var liten hadde jeg dette til tider, så våger ikke ta det som et symptom på mine vegne da, men er kanskje noen år siden sist jeg hadde det.. så kanskje? Spennende!! Sitter hjemme og leser til eksamen i morgen, merker det ble veldig vanskelig å lese nå ;)

Krysser fingrene for oss!

Skrevet

nå klarte jeg å se streken!!.. forstørret opp bildet.

testen er temmelig lik den jeg tok i dag..

å jeg håper å tror at vi begge vil få sterke strek fremover..

Skrevet

Ja, ikke sant :P jeg skal snart ut å lærekjøre litt, har fri fra jobb i dag, så er viktig å komme seg tidlig opp å få noe ut av dagen, så skal jeg dra å hente forlovelsesringene våres også, fikk tlf om at de var kommet, forlovet oss for litt over 1 mnd siden, å ingen vet om det ennå, så skal bli herlig og kunne fortelle folk det snart :):)

Men ja, leggkramper kan være et symptom, har du vært prøver lenge ??

Ja, er sant at 21 år ikke er så veldig mye, men vi har liksom blitt enige om det, å det passer så fint med en liten baby inn hos oss nå, så hadde blitt kjempe herlig med en liten januar bebis :) Er selv januarbarn :)

Skrevet

1973modell;

Jaa, jeg krysser alt av fingrer og tær for oss !! :) Jeg bruker testene fra baby or not nå, kan ikke si jeg er så fornøyd, jeg tror jeg skal hive meg rundt å bestille flere fra billigtester i løpet av uka, er så godt å ha liggende, ikke så morro når man bor på en liten plass der alle kjenner alle , og jeg attpåtil kjenner folk som jobber på apoteket her.. såå er greit å bestille på nettet :)

Men da regner jeg med at du skjønner hvor vanskelig det er å få den streken fanget opp på kamera ? Når den er så svak :P hehe:)

Maybe there is a baby :)

Skrevet

bestiller tester på nett jeg å.

jeg bor å på en liten plass hvor alle kjenner alle..

regner med jeg får flere tester i posten i morgen..

har kun 1 test igjen nå ;-)

ja jeg prøvde som sagt å ta bilde av min test i dag, men da klarte jeg ikke å se noen ting...

Skrevet

1973modell;

Når skal du ha IKM ?? vært prøver lenge forresten ?

Nei, jeg var bombesikker på at jeg ikke fikk det opp på kameraet jeg heller, men har en venninne og god støttespiller som ABSOLUTT ville se, så jeg tok et bilde å sendte henne på msn, å henne så den også..

Skrevet

vet ikke ikm.

hadde en SA på mars. å en rar liten blødning 14 april.

vi har vært "prøvere" siden i fjor sommer, eller rettere sagt, vi har ikke vært forsiktige etter at jeg fjernet spiralen.

ble gravid på november, som endte i SA et par dager før jul.

å så gravid igjen på februar.

Skrevet

Har i følge gammel syklus ikm på søndag eller mandag, hadde en sa i uke 4+6 den 10 mars, fikk mensen igjen den 10 april :)) så her er alt i skjønneste orden virker det som :) masse stikkinger i magen i dag og :) ikke vondt eller noe :)

Skrevet

Så kos!! Er i 3 pp nå, men vet ikke når eggløsning var første gang, tror vi begynnte for sent å prøve, andre gangen prøvde jeg å holde meg bort fra sex rundt EL (litt panikk ute å gikk), så det blir vel kanskje faktisk første mnd`en vi prøver virkelig nå;) Prøvde å ta bilder, men hvordan i all verden klarer en å få en slik svak strek fra en strimmel til å vise på et bilde? ..

Kjenner at jeg har lyst til dette, men kjenner også veldig panikk i kroppen for å bli gravid nå, skulle ønske jeg har var kommet litt lengre med karrieren først.. Men alle sier hele tiden: det vil aldri passe uansett, så du kan like godt gjøre det nå..

Skrevet

tralala :)

Dere gjetter ikke hva som skjedde i sta !!!

Jeg er visst FORLOVET :D:D:D

Skrevet

GRATULERER med forlovelsen!!! :-)

Jeg sitter her og lurer på om jeg kan kalle meg gravid? 4 strimmel tester og en digital test viser alle en svak rosa stripe. (Stripen er blitt litt sterkere i løpet av dagen..) Prøvde en clearblue med ukeindikator også ikveld, men den sa "ikke gravid", men så står det jo også på den at den kun vise rett 50% av tilfellene når det enda er 4 dager til mensen...

Skrevet

Jenny_J

Takk :D

Jammen ta en ny digital over helgen :) Er BOMBE sikker på at om jeg tester nå så får jeg også "Ikke Gravid" på en digital test, men jeg skal prøve til Mandagen :) Strever fælt med å kutte ut røyken nå ! Men er stolt, 10 pk min viser at jeg kun har røkt 6 røyk siden i går kl: 16 !! Kjøper ti pk for tiden å satser på å få dem til å vare like lenge som en vanlig 20 pk, og det funker visst !! :D

Skrevet

Kanskje jeg også burde prøve det, gruer meg til å slutte å røyke..

Skrevet

Jaaa, kommer egentlig til å savne røyken, selvom jeg VET at det er bra å slutte !!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...