Gå til innhold

Er i uke 20 - og kun lagt på meg 2 kilo... Andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør vel kanskje være glad for at jeg ikke har lagt på meg mer, men føler det er litt lite...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du skal være bekymret, kiloene kommer nok etterhvert ;)

Hos meg begynte de å komme rundt uke 19-20 hvor jeg la på meg 2 kg på kun 2 uker! Og nå har jeg lagt på meg 1 kg til den siste uken bare... Er 21+5..

Skrevet

Jepp er over 21 uker men enda ikke lagt på meg fullt 2 kg, men magen er veldig gravid likevel hvis man kan si det slik, hehe :) Kiloene kommer nok etterhvert tenker jeg :)

Skrevet

Begynte på uke 20 idag, og har så langt ikke gått opp noe som helst...! Skjønner ikke`no..:)

Men i og med at jeg regnet med at det ville vært typisk min flaks å være "flodhest" allerede nå rundt denne tid, så skal jeg ikke klage:)

Skrevet

Begynte på uke 20 idag, og har så langt ikke gått opp noe som helst...! Skjønner ikke`no..:)

Men i og med at jeg regnet med at det ville vært typisk min flaks å være "flodhest" allerede nå rundt denne tid, så skal jeg ikke klage:)

Skrevet

Jeg er i uke 19 og har kun lagt på meg 1 kilo til nå! Men bekymrer meg ikke så veldig, for kiloene kommer nok etterhvert :) Er egentlig bare positivt at vi ikke har lagt på oss så mye til nå..kanskje vi er heldige og slipper unna unødvendig mange kilo ekstra :)

Skrevet

Heldige dere er da! Er i uke 20 jeg og, 5,5 kilo til nå.. Kanskje ikke så rart når dilla fra dag en er kvikklunsj :P

Skrevet

Jeg la på meg kjempelite i begynnelsen sist. Husker ikke nøyaktig, men 0,5 kg da jeg var ca 17 uker..

Allikevel kom det minst 14 ekstra kilo til sammen :(

Skrevet

Jeg gikk ned 3 kilo i begynnelsen og har gått opp 2 av de, så er 1kilo under startvekta nå. Men har litt å ta av etter forgje svangerskap så er ikke bekymret. Kiloene kommer.

Skrevet

Er i uke 19 nå og har gått ned nesten tre kg. Er ganske fornøyd med dette ettersom jeg har noe kg for mye fra før av;) Tror ikke vekta egentlig bør tenkes så mye på, babyen tar jo det den skal ha, så lenge man spiser passelig er det jo ikke farlig!

Skrevet

Jeg er 23+4 å har kun lagt på meg 3 kg... liker det dårlig, spesielt siden symfemålet mitt ligger en rute under det røde feltet...

men det gjør vist ikke noe så lenge babyen følger kurven sin, liten mage har jeg også... veldig rart for med mine to andre barn har jeg alltid ligget 1-3 ruter over den røde streken....

Skrevet

Tror det meste er normalt, la på med 6 kg i forrge svangerskap jeg.. Men han veide bare litt over 2 kg og kom 3 uker før termin!

Skrevet

Er nå 19+3 og har lagt på meg ca 4 kilo. Å helt enig med deg MsPodus25, KvikkLunsj er en svakhet som plager meg veldig. Må ha hver eneste dag ;-)

Skrevet

Jeg er halvveis nå, og har hatt en total vektøkning på 1.6 kg. Synes det er deilig å ikke ha gått opp så mye til nå jeg. Ikke noe jeg bekymrer meg for i det hele tatt, for lillegutt har det supert han :) Jeg hadde heller bekymret meg om det var andre veien, og kiloene slang seg på hver dag. De kiloene som kommer, de kommer. De raser av under amming uansett, så lenge det ikke er snakk om veldig mange da... :)

Skrevet

jepp, la på meg to kilo, dro så til spania, og har her gått av meg de to kiloene, er i uke 21..

gikk ned noen kilo pga kvalme først, så er masse i minus, men barnet vokser og magen er svær.. så alt er ok : )

Skrevet

Jeg er i uke 29 og har lagt på meg 4kg. Men har hatt hyperemesis i 24 uker av svangerskapet så gikk ned først. Babyen tar det den trenger, ingen grunn til bekymring. Med mindre du er supertynn og slanker deg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...