Gå til innhold

Vil dere rangere disse guttenavnene,- gjerne med kommentarer? Takk!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det vil jeg veldig gjerne. Elsker å rangere og kommentere ;-)

1. Levi - JA! Nydelig, vakkert, stilig, tøft, gammelt - hele pakka!

2. Storm - Ja, egentlig fint, men ikke overbevist.

3. Max - Egentlig så er navnet ganske stilig, men jeg er ikke overbevist her heller. Blir litt helmax, max harry osv.

4. Mons - Navnet er jo ikke gale i seg selv, men det blir rett og slett for mye katt. Klarer ikke se for meg dette på et menneske.

5. Jim - Nei, synes det er litt harry. Jim, Roy, Harry, Roger, Raymond osv.

6. Boye - Nei, uff. Er et substantiv for meg, en boye som man disser på. Veldig lite fin klang til en gutt. Vet om noen som vurderte det - glad de valgte noe annet!

Heier uten tvil på Levi! Det skiller seg veldig ut på listen. Det er sterkt og vakkert :-) Hvilket/Hvilke liker du best selv? Spennende å høre :-)

Lykke til!

1. Max - en klar favoritt. Passer flott med Ida og Jo og et navn med litt fart i og energi. Jeg ser en gla liten gutt for meg.... :)

2. Mons - Selvom det for meg er litt kattenavn liker jeg klangen - og ingen skurk i denne verden kan hete Mons! Et navn med bare gode assosiasjoner.

3. Boye - Et stilig navn. Minuset er at man må regne med altid å stave det og måtte gjenta det osv.

4.Levi - Første tanke er buksemerke, men navnet er ok likevel.

5. Storm - Jeg synes ikke navnet passer så bra med Ida og Jo. Og så har jeg ikke så veldig gode assosiasjoner til det heller....

6. Jim - Den eneste Jim jeg kjenner til har vært i fengsel, så jeg har nok en del fordommer.....

Lykke til med valget! :)

Annonse

Levi og Storm på del første. Fine navn

Boye på andre plass som et helt greit navn.

Resten er ikke navn jeg liker i det hele tatt. Max gir meg assosiasjoner til feite Max Mekker og virker litt harry.

Mons er et kattenavn.

Jim er relativt harry.

Max er det eneste som går.

Storm passer ikke til søsknene. Boye er et håpløst navn (vet om to ved navnet). Mons er Matmons og kattenavn. Levi og Jim er harry.

Hva med: Aron, Nor, Bror, Ville, Neo, Teo, Alve, Abel, Elon eller Lion?

Gjest Hercule Poirot

Max - nei, nei! I beste fall et kallenavn, dette er bare forstavelsen til et navn.

Boye - nja, njei.... får ikke "tak" på dette

Levi - nja, tja, kanskje... ikke min stil, men et helt greit navn

Mons - JAJAJA!!! En soleklar vinner! Et veldig mykt og vakkert, men samtidig sterkt og selvstendig navn.

Storm - Ja, men et navn som bør brukes med forsiktighet. Ikke sikkert det er kjempestas å hete Storm hvis man vokser opp til en litt blek, sjenert og stille fyr....

Jim - nei, nei, nei!!! Grusomt harry pøbelnavn.

Rangering:

1: Mons

2: Levi og Storm

99: Boye

Overhodet ikke på lista: Max og Jim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...