kinaputten Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 hvor lang tid har deres små da brukt før de har krabbet? Han putter knærne under seg.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Her har det tatt litt mer enn 1 mnd. Hun krabber litt nå,men det går fortere å dra seg rundt så hun gjør mest det:) Men hun er jo ikke 7 mnd enda så kanskje derfor det har tatt litt lenger tid:) Kos deg med gutten:)
enits40 Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Her og! Baby er snart 6 måneder. Spennende tider! Men... egentlig venter jeg mest på at han skal kunne sitte .- det virker så praktisk! Synes det er så krøkkete å dra med meg den vippestolen overalt! ;-)
kinaputten Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2011 oi, da har vi en mnd ca mere med å vite sånn hvor han er og da blir det ikke mere ligge på badegulvet og vente mens jeg dusjer. travle tider vi går i møte, men herlige og idag kommer bestemor fra norge, hurra
Evigheten Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Mini her står på alle fire og gynger fram og tilbake, kjempesinna for at det ikke går framover Har gjort det i fire og en halv uke nå.
Gulljentene Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Jenta mi havner ofte oppe på alle fire og står og jukker, he he Hun blir straks 5 mnd - aaaaltfor tidlig synes hennes hønemor Håper hun har tenkt å stå og jukke i langt mer enn én mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå