Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Har kjøpt en kjole med ca 2 cm brede stropper, men jef har så stygge overarmer og vil ha noe utenpå.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Uansett om armene er pene eller ikke er det vanlig å dekke til skuldrene i kirken da, så noe bør du ha uansett om du har tenkt deg dit Jeg er ingen fan av bolero annet enn på barn så jeg ville valgt et sjal, men smaken er som baken, du velger selvfølgelig det du synes er finest....
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 bolero er blodharry på voksne! gå for sjal, det er penere og mer elegant når man skal i bryllup. Hvis du går i en ordentlig kjolebutikk og kjøper sjal, vil de vise deg mange måter å ha sjalet på så det ikke kommer i veien.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Hehehe, hvor er du fra som påstår at bolero er blodharry på voksne? Moten har du ikke peiling på hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Sjal! Uten tvil! Liker heller ikke bolero noe særlig.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Mener du å påstå det er moderne med bolero? Spiller vel ingen rolle hvor man bor hen, jeg bor i en mellomstor by hvor vi er ganske klesbevisste, og jeg synes ikke bolero er fint på voksne!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Foreslårat du sjekker ut alle boleroene som er få kjøpt i butikkene denne sesongen Jeg synes bolero er mindre pent, men jeg er ikke så rar at jeg kaller dem blodharry fordi jeg ikke liker dem.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Det er vel i grunnen det jeg har kommet fram til selv også. Sjal er penest, men bolero mest praktisk Dette er en Humanetisk vielse som skal foregå utendørs, så strengt tatt trenger jeg vel ikke å dekke til skuldrene.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå