Gå til innhold

Hva syntes dere egentlig om Emilian?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Navnet er nytt for meg (mulig jeg henger litt etter). Måtte liksom "smake" litt på det. Men nå syntes jeg det er litt tøft. Hva syntes dere? For likt Emilie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig? Egentlig synes jeg Emilian er grusomt. Ikke pent og alt for feminint. Du henger nok bitte litt etter, det er mange smågutter som får det navnet for tiden.

Skrevet

Hehe! Mulig jeg henger etter. Men tror faktisk ikke det er så vanlig her vi bor. Ingen av de jeg har nevnt det for har hørt det heller.Og vi er i utgangspunktet relativt oppegående gitt!!!

Takk for svar forresten :-)

Skrevet

Jeg synes Emilian er ganske harry. I samme kategori som Liam og Leander. Veldig feminint også, synes det er for likt Emilie.

Lykke til :-)

Skrevet

Enig med sommertiara og LlleBitteliten. (igjen)

Skrevet

Jeg liker navnet, det var et navn vi hadde på listen hvis vi skulle få en gutt.

Hvis du liker navnet så bruk det, ikke hør på alt hva som blir sakt på denne nettsiden. Ganske mange kritiske mennesker her ;)

Gjest Tuyo
Skrevet

Jeg ville nok ikke valgt dette navnet selv da jeg synes det har en litt vel feminin klang over seg. Men, jeg synes ikke det er stygt. Synes det er bra vi alle har så forskjelllig smak. Gå for navnet om du/dere liker det! :-)

Skrevet

Jeg liker navnet. Jeg oppfatter det ikke som spesielt feminint.

Skrevet

Synes Emilian er fint jeg!

Skrevet

Jeg liker ikke Emilian, synes det er veldig pompøst og feminint.

Skrevet

Synes navnet er knalltøft!

Nei, jeg synes ikke det er spesielt feminint. Ihvertfall ikke generelt i forhold til latinske navn.Sammenlikner man de med norrøne, så er de jo mer feminine ;op

Hva heter søsknene?

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Signerer sommertiara, LilleBitteliten og Vipsen.

Emilian er et pinglete, rosasøtt og klissete harrynavn. Jeg mener det er i nøyaktig samme gate som André og Leander.

Skrevet

huff ting kan ofte missforstås sånn når man skriver, mente ikke å si at du ikke er oppegående!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...