Frisør-mamma♥ Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Men hvor er du lille venn!? Det virker ikke som du har tenkt å komme ut i dag, null fødselstegn. Men det er nå uansett ikke mange dagene igjen, jeg får bare være tålmodig. den som venter på noe godt..osv..
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Lykke til! Håper du overlever dagen selv om baby skulle vente på seg. Kommer sikkert til å tikke inn noen tekstmeldinger! ;-)
summer85 Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 spennende! masse lykke til med fødselen som skjer snart!! får håpe du slipper å vente alt for mange dager! =)
A_K Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Så spennende!! Lykke til snart har du babyen i armene:)
Frisør-mamma♥ Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2011 Tusen takk!! Jeg har skrevet på FB at jeg ikke er på føden hvis noen skulle lure på det ) hehe.. Lykke til dere andre også.
Mammatilmaibaby<3 Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 lykke til! jeg har termin i morgen jeg <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå