Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har hatt mye bæsjebleier i ca 3 uker nå. Nesten hver bleie jeg skifter, og jeg skifter ofte, er bæsjebleie. Både fast og løs, i alle mulige farger. I starten ble hun veldig sår fordi vi ikke skiftet ofte nok (trodde jo ikke akkurat at hun hadde bæsjet igjen en halvtime etter siste bæsjebleie:-)). Nå skifter vi OFTE!

Frøkna er 7 mnd, har ikke vondt i magen eller plaget av dette. Hun fikk 2 tenner rett etter hverandre for noen uker siden. Kan det ha sammenheng? Trodde det kun var snakk om diaré da... Noen med erfaring? Lurer på hvor lenge dette skal vare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe svar å gi deg, men jeg ville bare si at vi styrer med samme greia. Vi skifter bæsjebleie HELE tiden og som hos din mini er farge og konsistens i alle mulige varianter - så ikke "vanlig" problemmage/diare dette her..

Snuppa mi er 6,5 måneder og virker heller ikke som om hun er plaget. Men jeg har tenkt hele tiden at det skyldes maten - hun får jo hele tiden smake nye ting nå, slik at magen har litt ekstra å jobbe med.. men vet ikke.

Skrevet

Ja, det er sant at de får smake mye nytt. Men min har fått smaksprøver fra 4 mnd og egentlig prøvd mye forskjellig. Så plutselig begynte dette. Nå får hun kun grøt, som hun har fått siden 4 mnd, og middag som er potet og brokkoli. I tillegg banan eller youghurt. Hmmm, det er vel bare normalt for henne akkurat nå da... Greit å høre at andre opplever det samme. Har ikke tenkt at jeg bør oppsøke lege ettersom hun er blid og fornøyd:-)

Skrevet

Akkurat samme her og snuppa er snart 7 mnd gammel. Skjønner det ikke da hun har gått fra å bæsje 1 gang om dagen til mange ganger... Her er det ingen tenner enda heller. He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...