Gå til innhold

BUGABOO ELLER TFK JOGSTER TWIST????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bugaboo, og kunne ikke tenkt meg tfk. Men det er jo smak og behag. Mye av grunnen til at jeg ikke vil ha tfk er rett og slett at jeg ikke er glad i trehjulinger, og jeg syns buggisen er mye finere.

Jeg syns også det er en fordel at man kan snu sportsdelen i buggisen begge veier. Det kan man vel med tfk også hvis man kjøper en annen bag, men den var ikke å få tak i da jeg fikk min første baby.

Hvordan trillegeneskapene er på joggster twist vet jeg lite om, har ikke prøvd den, har bare prøvd tfk med det understellet som ikke har svingbart forhjul, og den likte jeg IKKE. Men tipper twist er bedre. Bugabooen er super til alt utenom i skogen og på snøføre (men finnes jo vinterhjul til den som jeg forøvirg ikke har testa ut)

TFK twist er også super i skogen og på snøføre. Veldig gode trilleegenskaper. På det værste snøføret er det bare å løse forhjulet, så er det bare å kjøre på! Veldig fornøyd med min, både som bagvogn og som sportsvogn. Bare litt dumt nå som jeg har en på litt over året, siden multix baggen er altfor liten til å bruke nå, og jeg trives ikke med å snu h*n bort fra meg så tidlig. Men mange synes det er helt ok å snu dem så tidlig, så det er jo smak og behag:)

TFK har god plass i både bag og sportsvogn, er god å trille (smal, stødig, lett-trillet, relativt lett), blir liten sammenlagt, man kan kjøpe en del nyttig ekstrautstyr (stormtrekk og UV trekk anbefales!). Barnet sitter godt i sportsdelen, og kan brukes til barnet blir STORT.

Jeg har begge.

TFK'en er knallgod, men står til vanlig lagret nede i kjelleren.

Bugaboo'en er den som blir brukt.

Bugabooen er så mye enklere å ta inn og ut av bilen, lettere å dytte i oppoverbakker og ser 100 ganer bedre ut.

I tillegg sitter de utrolig bra i sportsdelen, de har full oversikt og kan sitte begge veier.

Det eneste området TFK er overlegen Bugaboo er brul på lange dager. I fornøyelsesparker og lignende hvor de tilbringer timer i vogna, samt har med masse pikk pakk er TFK den ultimate vogna.

Derfor har jeg beholdt den i tillegg.

vil bare si tuuuuuusentakk til dere som har svart :) utifra det dere har svart, og det jeg har hørt andre har sagt, så blir det bugaboo :)

har ikke hørt om noen som har vært misfornøyd.... klart den er nok ikke så bra i snø og skog, men har ikke behov for det her jeg bor likevel :)

tusentakk igjen folkens :)

• 3 uker senere...

Annonse

Hei!

Elsker bugaboo vogna og hadde denne til forrige, men solgte den etter ca ett års tid (hadde da simo i tillegg..hehe..vogndilla ja) Synes ikke den er så go som den blir omtalt som. Ja den er lekker å se til, og er lett og få inn og ut av bil osv...men så er trillekomforten ikke noe å skryte av med mindre du kun bruker den som by/shoppingvogn. Stiv i håndtaket med omtrent ingen fjæring og skranglet og fæl om du går tur feks rundt i vann osv. MEN så er jeg høy, også min mann og synes vår MB er 1000 ganger bedre å trille :-) Bagen sitter lavt, men er lun og god, og i sportsdelen ligger de med beina i været...jada, vet det ikke er no farlig, men synes ikke det ser behagelig ut selv...ville ha likt å strekket på beina....

SÅ...jeg hadde gått for TFK eller MB ;-)

Gjest isimagen

Takk for svar!

Jeg har hørt at sportsdelen til Bugaboo er utformet slik at de får beina høyre enn rumpa når de ligger av ergonomiske hensyn. Ulempen er jo at ungen f.eks. ikke kan legge seg på siden og sove.

Håper på enda flere tilbakemeldinger på hva folk synes om disse vognene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...