min<3 Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Flere som har opplevd dette? Har skjønt nå at dette er ganske normalt,men ikke så hyggelig. Vi har nå hatt sex 2 ganger på 2 uker,siste gang i dag. Blødde mere denne gangen her. Mannen har nå lagt inn sex stopp (er uke 34+4) Første gangen ringte jeg føden og de sa at så lenge det stopper av seg selv,så er det ikke farlig. Men betyr det at det fra nå av bør det være sex stopp frem til fødsel?
www.sovehjerte.no Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Hei. Ja, jeg har opplevd dette og det er ikke farlig. Det hender bare innimellom, og ikke etter hver gang Jeg syntes det var kjempeskummelt første gang, men etter å ha snakket med føden og lest litt om det ble jeg veldig beroliget. En av de mange ulempene med å være gravid Det er sprengte blodkar som gjør at du blør og de kan komme av flere ting, til og med når jordmor sjekker modenhet og åpning på kontroll. Jeg hadde ikke satt stopp for sexen, som gravid trenger jeg all den nærheten jeg få Dessuten så kan det hjelpe å sette i gang fødsel på slutten (er selv i uke 40 nå) Men, du må jo ta en beslutning på hva du er mest komfortabel med
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Det har skjedd 2 ganger her også, først i uke 24 og nå i går. Første gangen kom det MYE blod, koagler og slim og det holdt jo på hele natta. Jeg snakket med føden en gang og ble veldig beroliget, er uansett en realtistisk person og var rimelig rolig uansett ettersom babyen sparket og det ikke gjorde vondt. I går hadde jeg noen litt vonde kynnere i etterkant, men babyen sparka masse og det var på langt nær så mye som sist så jeg bare la på meg et bind og prøvde å sove. Det er meste sannsynlig bare et blodkar eller eller noe annet ufarlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå