Gå til innhold

Symptomer på ufrivillig abort

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mistet min spire i uke 11. Spottet litt brunt mandag for 4 uker siden. Tok ul og da viste det seg at spiren hadde vært død i to til tre uker uten at jeg hadde merket noe som helst. DAgen etter utskrapningen måtte jeg ligge i senga og vente på at morgenkvalmen skulle gi seg... Alle symptomene var tilsted, de ble borte ca en og en halv uke etter utskrapningen. Jeg hadde fått litt mage, mest sansynlig siden jeg var andregangs gravid. Magen gikk fort ned da..

vet om ei der spiren hadde død i uke syv. Hun hadde mage riktig til uke 17 som hun tok ul i. Hun hadde ikke merket noe som helst.. Så ja, man kan miste uten at kroppen merker det:(

Bare et lite hint, Man kan abortere/miste på ulikt vis.

En spontanabort (SA)er når man blør ut embryoet med ulik grad av smerter.Stort sett skjønner man at man mister da.

En missed abortion(MA) er når embryoet går til grunne uten at kroppen reagerer. Noen kan gå lenge uten å vite om det, men som oftest vil man gradvis miste litt gravidsymtom og mulig få litt blødning/brun utflod.

• 2 uker senere...

Jeg merka absolutt ingenting jeg, og dette skulle vært mitt 4 svangerskap.. Ante fred og ingen fare, magen vokste og alt var vel, til jeg plutselig begynner å fossblø, for så å oppleve at det gir seg igjen ( Varr når vi hadde sex) Så tenkte at det bare var slimhinnene som var følsomme. helt til det også kom Litt neste dag, da dro jeg til legen, og hadde hatt en MA , fikk helt sjokk jeg, skulle vært 13+2 !! Babyen hadde vært død siden uke 8-9, så fikk et sjokk ja. Her og tok mannen det tungt ( han har ingen fra før)

Absolutt det verste jeg har opplevd, jeg så jo en fiks ferdig baby komme i bekkenet på sykehuset, og synes det var vondt å ha fødsel og vite at man skulle få med baby hjem.

Er en uke siden i dag !

Klem til alle dere som har opplevd det samme, og bedre lykke neste gang !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...