Gå til innhold

tør vi prøve igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet i SA i januar, men ble gravid rett etterpå.. Dessverre endte det i MA i 9ende uke, og det ble litt stressende og kaotisk rundt MAen med sykehusinnleggelse og diverse.

Nå er kroppen "normal" igjen, og jeg har vært på jobb i en måned og er sånn sett "back in the game".. Det var ganske tøft å miste 2 ganger på rappen, og tenkte at jeg skulle vente til sommerferien var unnagjort før vi begynte prøvingen på nr2 igjen. I følge legen så er kroppen klar igjen nå siden jeg har fått mensen igjen, men jeg tenkte at jeg skulle konsentrere meg litt om andre ting først..

Men nå når kroppen er "klar", så begynner lysten på prøvingen å komme tilbake ;) Tør vi å la være å bruke prevensjon, og ta eventuelle neste graviditet på strak arm?

Jeg er veldig redd for å miste igjen, men om jeg mister nå eller etter sommeren så tror jeg det vil være like ille uansett.. kanskje mer bittert hvis jeg mister etter sommeren fordi det da tar lenger tid før jeg får komt i gang med utredning.

hm, blir mest tanker dette her, men noen som får noen umiddelbare tanker ved å lese dette? kanskje noen har vært eller er i samme situasjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...