4-søte-små Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Mitt 4.barn er ganske snart 1år. Med de andre kom mensen tilbake relativt kjapt etter at jeg slutta å amme.. ammet de til ca 8mndr, og innen 1mnd var syklusen igang. Nå er det 2mndr siden jeg slutta, men ingen tegn... dvs jeg har hatt dager med myyye utflod, murringer og "øm i livmoren", men det har gitt seg uten noe mer. Savner jo ikke å ha mensen akkurat, men venter jo samtidig på at kroppen skal bli normal igjen!
Alt-er-mulig Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Hei Jeg fikk den veldig tidlig tilbake selv med amming så der er nok du adskillig mer heldg enn meg:-)) Ikke for å skremme deg, men kan du være gravid da?
4-søte-små Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2011 Det burde ikke være mulig, men tanken har slått meg! men, gubben steriliserte seg i slutten av november, og i midten av januar var jeg hos gyn. som tok UL og sa at det var ingen mens i siktet (dvs at det kom til å gå minst 1mnd...). Hadde ubeskyttet sex etter dette, men i beg av mars sjekket han at steriliseringen var vellykket. Altså har vi vært max uheldige om det skal ha skjedd noe i mellomtiden! Får vel bare nyte det, skal jo ha den "resten av livet" nå!
*Lissi* Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Fikk igjen min i går:-( Snuppa er 5 mnd. om tre dager. Sist gang fikk jeg den igjen da vesla var nesten 10 mnd. Du får bare nyyyyte det:-)
Blomsterpiken og tullene Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Ingen mens på 10 mnd her Har bare hatt litt spotting et par dager her og der de siste månedene, men er veldig fornøyd med å slippe storblødninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå