Gå til innhold

Hurra! Har ikke spydd på 3 dager!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, utrolig hvor små gleder som skal til. Ting gikk så lett på jobb idag, helt til jeg skjønte at jeg fikk energi som ikke ble tappet av oppkast 2-4 ganger for dagen!

Håper bare dette fortsetter, med storebror kastet jeg opp hver morgen hele svangerskapet.. Det var ikke noe kjekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi! Ikke noe er bedre enn det :) Jeg er selv bedre fra kvalmen og nyter det!

Skrevet

Er ikke noe som er mer frustrerende enn å lure på om du klarer å beholde måltidet du spiser..

Håper bare at dette fortsetter, istedenfor at det er bare en pause! :-)

Skrevet

Så deilig!! :) Det er nesten ei uke siden jeg kasta opp sist nå.13+2 i dag. Og det er jo helt fantastisk. Er fremdeles litt kvalm, men det klarer jeg fint.

Håper det fortsetter med deg! :)

Skrevet

2 dager siden for meg!:D Og syns jammen d bør gi seg snart.. er 21+5..

Skrevet

Hurra,ja er det ikke deilig :) Sluttet for ei uke siden og det er så godt :) Er 15+3 i dag så det har vært noen tøffe uker fra uke 6!!

Skrevet

Uff ja, sliter på den derre spya hele tiden. Har ikke spydd idag heller, og har ikke vært så veldig kvalm heller, bare bittelitt. Sliter litt med den store matgleden ennå, men bare jeg greier å holde nede det jeg har spist, så er det jo kjempe!

Var dårligere nå enn med storebror, men da spydde jeg til gjengjeld hele svangerskapet gjennom. DET trenger ikke å gjenta seg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...