<309+12<3 Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Hei dere... Jeg vil bare dele med dere noe som er litt koslig da;) Jeg mistet i uke 14 i januar. Det var ganske hardt for meg da jeg hadde gledet meg VELDIG til å få nr 2...storebror Noah har skikkelig "storebror" emnet, så det var trist å miste... MEN GLEDEN ER STOR...jeg er GRAVID igjen...bare 4 uker på vei, men tror dere det er noe jeg bør være forsiktig med nå som jeg vet at jeg har mistet for ikke lenge sia??? Eller burde jeg bare slappe helt av ifra det og håpe og tro på det beste!?? HA en strålende frredagskveld!
Snelafel Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Gratulerer så mye til deg :-) Håper spiren sitter i 9 mnd, og at Noah blir storebror :-) Men, fredagskveld? Er det ikke mandag? ;-)
vår første 19 mnd prøving Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Gratulerer med spire ! nyt den voksende magen <3
Dossa :) Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Gratulerer så masse med spiren i magen, og måtte den klore seg godt fast i 8 mnd Trist at du mistet, men så godt å lese at du ble fort gravid igjen Nyt den herlige tida du har foran deg!!
<309+12<3 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2011 jo er jo det!;Pvhehe var vel litt glad da jeg skrev innlegget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå