Gå til innhold

VG eller Dagbladet på lørdag..noen som leste? Om kvinner over 40 som blir gravide!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette var en positiv artikkel som jeg leste med stor interesse i helgen.

Selv blir jeg 40 i år, så jeg er jo ikke av de eldste av de modne, men spørsmålet om alder dukker opp av og til likevel. Senest fikk jeg meg en tankevekker ved frokostbordet i dag, da 8-åringen lurte på hvor gammel jeg er når Peanøtt i magen begynner på skolen ... Tipper jeg blir den oldisen i forhold til mange andre foreldre i den klassen, ja.

Annonse

Det var ikke vanskelig og se hvem som var med, men det kan være fordi jeg har vært med en liten stund selv - går straks over i min 29 uke og tredje trimester.

Jeg misunner litt de som har fått det lille gullet sitt:-), Lykke til videre med de små:-)

Kjempeflott artikkel! :-)

Godt å se at det blir mer "akseptabelt" å ønske seg barn og bli mor selv om man er passert både 40 år og 45 år! :-)

Selv ønsker vi oss enda flere barn, så her lar vi naturen styre og håpe på at vi får oppleve dette store enda engang eller to! :-)

Klem fra

Annonse

Jeg aner ikke hvem som er hvem i artikkelen, men det var kjempespennende og interessant å lese den. Dere er tøffe!!! :) Jeg venter mitt 3. barn nå, og blir 40 omkring termin. Har nesten lyst på barn nr 4 nå når jeg leser om hvor tøffe og sterke dere er!!! :) <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...