Goodbye Kitty Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Er 12+4... Har hørt hertelyden hjemme siden uke 10. Ganske svakt da, men funnet den ganske fort. I dag har jeg ikke funnet den i det hele tatt. Blir litt stresset.. Men det er jo litt tidlig, er det ikke? Noen erfaringer?
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Jeg har aldri lyttet etter hjertelyden hjemme, men vil anbefale deg å prøve igjen i morgen. Høyst sannsynlig er alt bare bra, men at ungen ligger sånn til at du ikke klarer å fange opp hjertelyden. Prøv å ikke stresse sånn med det, men prøv igjen i morgen.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Det er veeeldig tidlig,.. Ville ventet til etter uke 15 som de fleste leger også gjør, av den grunn att den er vanskelig og finne så tidlig.. Og man blir jo bare bekymret om man ikke finner den igjen..
LeMaRa Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Har ikke funnet det enda her, men jordmor sa også at hvis fosteret ligger med buken opp så er det vanskelig å høre hjertelyden... Så kanskje den har snudd seg i dag
acp Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 hei,leste at det ikke var så lurt å kjøpe apparatet der man kan høre hjertelyden,nettopp fordi foreldrene kunne bli engstelig visst de ikke fant hjertelyden,kan ofte være vanskelig å finne.spørs jo hvordan barnet ligger:)ville bare si det,sånn at du kanskje falt litt mer til ro:)lykke til med babyen:)
perle* Skrevet 2. mai 2011 #8 Skrevet 2. mai 2011 hadde det slik jeg også. ble litt stressa av det i begynnelsen jeg pleide å vente litt og prøve igjen. noen ganger hjalp det å spise noe. de er veldig små rundt den tiden og det er ikke alltid like lett å finne de. alt er nok helt i orden. vent litt og prøv igjen du =) disse apparatene er ikke dokumentert farlige. hadde de vært det så hadde det vært forbud mot å bruke disse. brukte min babywatcher ofte gjennom hele 1 trimester i begge mine graviditeter. brukte den ikke for "gøy" men for å sjekke at hjertet slo.
selma07 og engel Skrevet 2. mai 2011 #9 Skrevet 2. mai 2011 Jeg har ikke erfaring. Men da jeg var gravid med jenta mi valgte jeg å ikke bruke sånn nettopp fordi at dersom jeg ikke fant hjertelyden ville jeg bli kjemperedd! DRa til jordmor, hun finner hjertelyd og selg dingsen!!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå