Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Fant ut jeg var gravid i går, dette blir vår nummer tre om alt går bra. Har en gutt på 3,5 en som blir 2 nå i mai og så kommer nr tre i januar. Flere med nr 3 i magen her?
clarice_starling Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Jepp, jeg venter nr 3.. har to gutter på 5 og 6.. så regner med de blir store og selvstendige gutter, og jeg har litt mer overskudd enn jeg hadde med de to tette der
LeMaRa Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Jepp, nr 3 i magen Har en gutt på 8 og ei jente på snart 1 år (...) Termin i slutten av november hvis alt går bra
acp Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 venter nr 3 eg og:)blir en attpåklatt:)har en gutt som blir 15år og en jente som blir 13år:)var 21mnd mellom de to,kanskje det blir litt mindre stress denne gangen,men med 2 ungdommer i hus kan det virkelig bli høyt under taket:)er i 2trimester,13+5,men titter innom her endå:)lykke til med babyen i magen:)
PrøvLykken Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Hvis alt går etter planen, blir jentene storesøstre når de er 4,5 og 2,5:) Men jeg er bare 3+5, så tørr ikke juble ennå...
Happymom74 Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Nr. 3 her også To barn på 9 og 13 fra før... Gratulerer forresten
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2011 Så hyggelig med mange fleggangs mammaer her, Jeg skal virkelig prøve å nyte dette svangeskapet siden det mest sannsynlig blir det siste;) Håper vi får litt tid til å følge hverandre litt i en travel hverdag! Og gratulerer til alle der også:)
snart tre gullunger Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Gull nr 3 på vei her også, akkurat funnet det ut selv, så ingen som vet. Må prøve å finne ut hvor langt på vei jeg er først..hehe Har vært kvalm og utrolig trøtt en god stund, men det tok litt tid før jeg tenkte på GRAVID som årsak... Vi skulle jo bare ha to, minste gull er jo såvidt blitt 1 år, rakk ikke engang å få tilbake mens, og hun ammes enda. MEN det hele er selvfølgelig helt fantastisk;O) Lykke til ;O)
*mamman til tw og bi* Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 venter og nr 3.har ein som blir 6 i september og ein som om nokre dagar blir 4.venter liten i desember.spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå