alltid en sliter Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Hjelpe da meg...!!!! Har gått å ventet på mensen i mangen dager og ingenting skjer... Tok en graviditets-test på lørdag og den var meget negativ,så skrin la jeg d at jeg kunne være gravid,det var nok bare at mensen var forsinka. Meeeen klarte ikke helt å skrin legge alikevel en graviditet. Kjøpte en 2 pakkning på apoteket og tok bare en test for "løye" i kveld. Den viste 2 streker!!!! Har ikke helt oppfattet det enda.... Så skal ta en ny i morgen tidlig bare for å være på sikre siden og før jeg eventuelt forteller samboer det. Har ikke lyst til å skuffe han,visst det er bare jeg som innbiller meg 2 streker på testen. Jeg hadde gitt opp håpet om å kunne bli gravid på normal måte... Syns det er veldig trist å ikke kunne glede meg over det.... Hadde en spontan abort i mars i fjor og vi har ikke klart å bli gravide. (før eventuelt kanskje nå) Vi har vært hos spesialist han fant ingenting galt med oss,alt var helt normalt så vi har fått en henvendelse til Haugesund sygehus i september. Den timen vil jeg beholde itilfelle dette og går galt. Skal prøve å leve så normalt som mulig,helst ikke tenke for mye på dette før jeg har fått bekreftet at alt er helt fint i "reiret"
YumYum2 Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Krysser fingrene for at du kan glede deg over dette! Men tatt test i dag? Nysgjerrig hehe! Håper på å kunne gratulere
alltid en sliter Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2011 Jodå.... G R A V I D..... Har vert et stort ønske leenge,men... Spontantan aborten sitter veldig friskt i minnet enda... Så vurderer å ringe til spesialisten som jeg har vært hos for å få en tidlig UL for å få sjekket om det er liv eller ikke. Kanskje litt kvast å si det,men da vet jeg iallefall hva jeg skal forholdet meg til.. Noen som vet hvor tidlig en kan ta UL??? Har ikke hatt feste blødning og ingen symptomer for at jeg er gravid. skal visst være 4 +3 i dag....
oktoberjente2011, fødeklar :) Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Gratulerer så masse!! Fantastisk at ting ordner seg på egenhånd. Jeg skulle selv ta kontakt med Danmark denne våren etter 6 år med prøving. Men under ferieturen var jeg så dårlig og ventet og ventet på tante rød....ble litt forundret over de to strekene på testen ja. Idag har vi vært på ul og sett på jenta vår som kommer i oktober. Fortsatt litt skrekkblandet fryd her og ganske uvirkelig selv i uke 18. Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå