Petrine +spire=❤ Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Mitt lille gull. http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/586834/offset/6 Fantastisk opplevelse på 3D ul i dag. Bare helt ubeskrivelig. Ligner sååå på storebror! Nydelig Er helt forelsket <3
zassy☆ Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Ntåååh :-D Så fint! Nå får jeg enda mer lyst å dra på 3D, vurderer det men ikke bestemt oss enda Ser jo skikkelig ansiktstrekkene, så morsomt! Skjønner godt du er forelsket
Petrine +spire=❤ Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2011 Ja dette var virkelig verdt 1200 kr. Fikk med oss cd med 11 filmer og 34 bilder + mange svart/hvitt bilder og 3 fargebilder.
Alida*Englebarn Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Guri så nydelig, nå lengter jeg etter min baby:-) Skal på 3D i uke 28, om 3 uler:-) Gleder meg:-) Du ser jo trekkene i ansiktet:-) Så du ellers kroppen, lignet hun på noen?
Petrine +spire=❤ Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2011 Lille han lignet storebroren veldig Ja vi fikk se alt hehehe Også den lille tuten mellom bena. Han styrte veldig med hendene opp i ansiktet =) Kan ikke se meg mett på bildene og filmene <3 Vi var på Majorstuklinikken i Bergen. Helt fantastisk!! Gled deg Alida*Englebarn!
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2011 Dytte litt på denne om noen andre vil se det lille vidunderet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå