Gå til innhold

GOSJ! GOSJ!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe da meg...!!!!

Har gått å ventet på mensen i mangen dager og ingenting skjer...

Tok en graviditets-test på lørdag og den var meget negativ,så skrin la jeg d at jeg kunne være gravid,det var nok bare at mensen var forsinka.

Meeeen klarte ikke helt å skrin legge alikevel en graviditet. Kjøpte en 2 pakkning på apoteket og tok bare en test for "løye" i kveld. Den viste 2 streker!!!! Har ikke helt oppfattet det enda.... Så skal ta en ny i morgen tidlig bare for å være på sikre siden og før jeg eventuelt forteller samboer det.

Har ikke lyst til å skuffe han,visst det er bare jeg som innbiller meg 2 streker på testen.

Jeg hadde gitt opp håpet om å kunne bli gravid på normal måte...

Syns det er veldig trist å ikke kunne glede meg over det....

Hadde en spontan abort i mars i fjor og vi har ikke klart å bli gravide.

(før eventuelt kanskje nå)

Vi har vært hos spesialist han fant ingenting galt med oss,alt var helt normalt så vi har fått en henvendelse til Haugesund sygehus i september. Den timen vil jeg beholde itilfelle dette og går galt.

Skal prøve å leve så normalt som mulig,helst ikke tenke for mye på dette før jeg har fått bekreftet at alt er helt fint i "reiret"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så utrolig moro! Gled deg du - det går helst bra.

Skrevet

Gratulerer og lykke til videre!!! Håper spiren sitter nå :)

Skrevet

lykke til:)er tusen tanker som raser rundt når en ser testen er positiv:)er 13+5 og kan slappe litt mer av,hadde en ma i mars ifjor eg også,men satser på at det går bra denne gangen for oss begge:)

Skrevet

Da viste testen G R A V I D.....

men har ikke hatt feste blødning og har ingen symptomer for en graviditet..

Lurer på hvor tidlig en kan ta UL

Skrevet

Så koselig!

Alltid koselig at det lykkes for de som har slitt litt ekstra:-)

Husk at det er ikke viktig med alskens symptomer, ofte kan det være for tidlig.

Har hatt 4 graviditeter bak meg, har vært til tidlig ul to ganger. Da har hjertet slått i uke 6+1 begge gangene, men det kan være litt tidlig...alt avhengig av hvor godt du kjenner syklus, og når egget er blitt befruktet, festet seg.

Nyt dagene i ny-gravert rus:-)

Skrevet

Gratulerer så masse!!

Jeg valgte også å ta tidlig ul denne gangen pga tidligere erfaring. Gyn tok tidligst inn gravide 7+0, og jeg var der igår 7+1. Så da et lite knøtt med bankende hjerte :) Lykke til! :)

Skrevet

Msflua 201211 bestilte du selv hos gyn? eller henvendelse i fra lege?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...