alltid en sliter Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Hjelpe da meg...!!!! Har gått å ventet på mensen i mangen dager og ingenting skjer... Tok en graviditets-test på lørdag og den var meget negativ,så skrin la jeg d at jeg kunne være gravid,det var nok bare at mensen var forsinka. Meeeen klarte ikke helt å skrin legge alikevel en graviditet. Kjøpte en 2 pakkning på apoteket og tok bare en test for "løye" i kveld. Den viste 2 streker!!!! Har ikke helt oppfattet det enda.... Så skal ta en ny i morgen tidlig bare for å være på sikre siden og før jeg eventuelt forteller samboer det. Har ikke lyst til å skuffe han,visst det er bare jeg som innbiller meg 2 streker på testen. Jeg hadde gitt opp håpet om å kunne bli gravid på normal måte... Syns det er veldig trist å ikke kunne glede meg over det.... Hadde en spontan abort i mars i fjor og vi har ikke klart å bli gravide. (før eventuelt kanskje nå) Vi har vært hos spesialist han fant ingenting galt med oss,alt var helt normalt så vi har fått en henvendelse til Haugesund sygehus i september. Den timen vil jeg beholde itilfelle dette og går galt. Skal prøve å leve så normalt som mulig,helst ikke tenke for mye på dette før jeg har fått bekreftet at alt er helt fint i "reiret"
Elvegris Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Oi, så utrolig moro! Gled deg du - det går helst bra.
LeMaRa Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Gratulerer og lykke til videre!!! Håper spiren sitter nå
acp Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 lykke til:)er tusen tanker som raser rundt når en ser testen er positiv:)er 13+5 og kan slappe litt mer av,hadde en ma i mars ifjor eg også,men satser på at det går bra denne gangen for oss begge:)
alltid en sliter Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2011 Da viste testen G R A V I D..... men har ikke hatt feste blødning og har ingen symptomer for en graviditet.. Lurer på hvor tidlig en kan ta UL
Peispå! Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Så koselig! Alltid koselig at det lykkes for de som har slitt litt ekstra:-) Husk at det er ikke viktig med alskens symptomer, ofte kan det være for tidlig. Har hatt 4 graviditeter bak meg, har vært til tidlig ul to ganger. Da har hjertet slått i uke 6+1 begge gangene, men det kan være litt tidlig...alt avhengig av hvor godt du kjenner syklus, og når egget er blitt befruktet, festet seg. Nyt dagene i ny-gravert rus:-)
*Miss Flua* Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Gratulerer så masse!! Jeg valgte også å ta tidlig ul denne gangen pga tidligere erfaring. Gyn tok tidligst inn gravide 7+0, og jeg var der igår 7+1. Så da et lite knøtt med bankende hjerte Lykke til!
alltid en sliter Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2011 Msflua 201211 bestilte du selv hos gyn? eller henvendelse i fra lege?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå