Gå til innhold

WOW!!! Tror jommen jeg er gravid!!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM i mårra, og dette er vår første pp på barn nr. 3.

På fredag tok jeg en billigtest (siden de kom i posten da og surrehuet meg ikke klarte å vente med å teste), resultat: negativt.

Klarte ikke å dy meg på lørdags morgen heller, og tok en test med morgenurin. Resultat: svak, svak positiv. -Overbeviste meg overhodet ikke om at jeg kunne være gravid.

Pga den svakt positive testen på lørdag tok jeg også en test på søndag morgen med morgenurin. Resultat: negativt... :(

Hadde ingen ambisjoner om å teste i dag, jeg ville vente til IKM-dagen. Så satt jeg her og skrev et innlegg nå i ettermiddag ang. leting etter symptomer og sånt og fordi jeg har hatt veldige stikninger i magen i stort sett hele dag, og det endte med at jeg like etterpå gikk på do og tok en test (må bare riste på hodet av meg selv og min utålmodighet, hehe). Meeen....Resultat: Svakt, men likevel heelt tydelig positivt!!!

Dette hadde jeg faktisk ikke ventet i det hele tatt, men det er jo bare helt utrolig og helt fantastisk! Tør liksom ikke slippe jubelen helt løs ennå da -har lyst til å få tatt en test til om et par dager, i og med at det hele foreløpig er ganske så uvirkelig, og jeg vet jeg vil trenge (minst) en bekreftelse til på at jeg faktisk er gravid, før jeg tror ordentlig på det ;) Men...jeg må jo faktisk være gravid, ellers så hadde jo ikke den streken dukket opp.....

Wow..... :D

Mannen min kom hjem akkurat i det jeg hadde fått resultatet, og da jeg kom ut av toalettet klarte jeg ikke å gjøre annet enn å smile lurt, og da måtte jeg jo bare fortelle det :) -selv om jeg tidligere har drivd og tenkt ut koselige måter å kunne fortelle ham det på, hehe. Og han ble så glad...og litt rørt :)

Håper virkelig at spiren klamrer seg godt fast og blir en frisk og sterk baby :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER så mye med baby i magen, håper jeg også kommer etter i slutten av uka:)

Skrevet

Tusen takk!! :) Ja, håper du også kan glise av en positiv test om noen dager ;) Krysser fingerne for deg! :)

Skrevet

Åå blir så glad når jeg ser at andre får det til! :D gratulerer så mye og lykke til med den voksende magen <3 håper jeg følger etter deg om 1 uke :) ikm 14 mai :D

Skrevet

IKM i på lørdag som var og har skikkelig ømme pupper.. hehe.. tør ikke teste :) er såå spent.

Skrevet

Gratulerer så masse med spiren i magen, måtte den klore seg godt fast!!!

Kos deg i tida fremover, og nyt den voksende magen ;)

Skrevet

Gratulerer så mye. Syns det er så mange som får positiv test nå. Selv er jeg en dag over, men venter litt til med å teste. Har svidd av så mange tester før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...